Nokia Suite 3.5.14 e Güncellendi..

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Nokia Suite 3.5.14 e Güncellendi..
Arkadaşlar Merhaba..Az Önce Kontrol Ettim Güncelleme Geldi Yaklaşık 82 Mb..Bilginize..
 

Sensation

Emekli Yönetici
Beta sürümdür. N9 desteği gelmiştir.
 
    Konu Sahibi
Evet Aynen Öyleymiş (
 
eskisinden farkı neler acaba güncelleyen arkadaşlar söyleyebilir mi
 
nokia için suite'i güncellemek bir hobi zaten.
 
Tepkiler: OttomaN TigeR

ANIL

Admin
Yeni gelecek güncellemeye hazırlık diyelim
 

tarxhn

Üye
bende hiç bir tık yok
 

tarxhn

Üye
tatlım bu beta sürümü tabi gözükmez. yükleme bunları. orjinali çıktığı zaman zaten suite'te gözükür ve onu yüklersin.
zaten öyle yapıyorum. boşa dememişler bilmediğin pilavı yemiyeceksin
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...