Nokia Suite 3.4.45 Beta Sürümüne Güncellendi

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
realplayer2

realplayer2

Üye
    Konu Sahibi
Nokia Suite 3.4.45 Beta Sürümüne Güncellendi
http://betalabs.nokia.com/apps/nokia-suite-beta
 
  • Beğen
Tepkiler: yaren_dede ve Esendağlı


MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
Haftalık fin klasiği :) Benim anlamadığım bu suite neden sürekli güncelleniyor.. Kararlı sürümde hata yokki yeni şeyler e eklenmiyor çözemedim. :tşk: paylaşım için.
 
_ardaa

_ardaa

Üye
Görünen kısmında hata yok gibi gözüksede log'larını incelersen hataları eksiklikleri anlarsın, her zaman son kullanıcıya yönelik güncelleme olmaz:) mesela kütüphanelerinden biri geç yükleniyordur cihaz bağlantısında anlık bizim farkedemediğimiz anlık kopmalar oluyordur gibi:)
 
realplayer2

realplayer2

Üye
    Konu Sahibi
şu olabilir mesela kararlı sürüm 3.3.86da nokia 700 için yazılımı yeniden yükle seçeneği yoktu ama 3.4.40ta yazılımı yeniden yükleme seçeneği geldi. muhtemelen yeni kararlı sürüm mutlaka bi yenilik getirecektir mesela fp2ye geçiş gibi yada daha başka bişi.
 
Dandanakan92

Dandanakan92

Üye
Kimsede dememişki FP1 1. Nesillere gelecek ona hazırlıktır :D
 
realplayer2

realplayer2

Üye
    Konu Sahibi
aynen o da olabilir:)
 
Dandanakan92

Dandanakan92

Üye
Bana kalırsa öyle :D Çünkü Fp1 2. Nesillere gelmeden 1 ay önce Betalar başladı :) Mayıs sonu Haziran başı gibi gelmesini bekliyorum :)
 

cukuleaks

Üye
ya bu 1. Nesil 2. Nesil olayı nedir ? Hangi telefon hangi nesilde yer alıyor?
 
realplayer2

realplayer2

Üye
    Konu Sahibi
Inşallah gelir tabi hem n8 hem 700 var ikisinde de olsa fena mı olur
 

cukuleaks

Üye
inşallaaaah. Ya rabbim sen bize fp muradına erdittir..
 
doctorrr

doctorrr

Üye
taşıyorum niye hamallık edeyim...!!!!!
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt