Nokia Suite 3.4.35.0 Beta Kullanıma Sunulmuştur.

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

blackcemre

Üye
    Konu Sahibi
Nokia Suite 3.4.35.0 Beta Kullanıma Sunulmuştur.
Nokia Suite 3.4.35.0 Kullanıma Sunulmuştur.
 
  • Beğen
Tepkiler: .Murat.


.Murat.

.Murat.

Üye
güncelledim sağol kardeşim
 
Silinen Üye 737108

Silinen Üye 737108

Kapalı Hesap
Ya bu sürümler nerde kullanıma sunuluyor 3.3.89 sürüm benimki de hiç güncelleme gözükmüyor. Beta değil dimi bu ?
 

mkkozanmk

Üye
sürekli güncelleniyor ama sonuç ne ki . .Sanki suit telefonu güncelleme den başka çok bir işe yarıyor ya
 
Sensation

Sensation

Emekli Yönetici
Beta sürümdür.
 
SilentOne

SilentOne

Üye
ha beta mı ozamn 1 ay sonra güzel sürüm gelir :D
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
yav her hafta beta çıkarana kadar bitane kararlı sürüm yapsalar ne olur anlamadım gitti zaten suiteden fp1 i yeniden yükleyemiyorum
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
Evet beta sürüm sanırım, Suite'in kendisinde herhangi bir güncelleme görünmüyor henüz.
 
ahmetyilmazas4

ahmetyilmazas4

Üye
haftada bi güncelleme geliyo nerdeyse bide telefonlara gelse böyle sürekli
 
SilentOne

SilentOne

Üye
her hafta tele güncelleme naptın sen ya bro .d
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
Ne güncellemesi istiyorsun her hafta kardeşim? Öyle kolay olmuyo öyle yürümüyo o işler
 

E_yedi

Üye
her hafta telefonu yedekle her hafta telefonu hackle her hafta sılınen oyun ları temaları uygulamaları tekrar yukle bunları yapana kadar yenı bır surum daha cıkar la :D tam bı ezıyet olurdu vala
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt