Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Nokia sosyall çalışmıyorr yardm edinn
Sponsorlu Bağlantılar
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
theruhix
Üye
Konu Sahibi
Nokia sosyall çalışmıyorr yardm edinn
Arkadaşlar nokia sosyali açtığmda yükleniyor diyip hemen kapanıyo program ama widgeti çalışıyor . Ama widgeti tkladdığmda facebookun msj bölümü hariç hepsnde kapanıyor biri yardm etsin lütfenn
Makale_Helvetia
Üye
yüklü uygulamalarda sosyal le ilgili olan herşeyi sil nokia suite ile baştan yükle yeni sosyal i
theruhix
Üye
Konu Sahibi
nokia suiteylemi yklüyeym yoksa telefndan ovi marketten mi?
Makale_Helvetia
Üye
telefondan da olur suiteden de farketmez
theruhix
Üye
Konu Sahibi
Yaptım ama hiç bişy değişmedi widgetten direk mesaj yada arkdşlra tklaynca açlıyo ama onun dşmda nye girsem donup atıyo
Kayahan14
Üye
Bendede oluyordu kafama takmadım zaten formattan sonra düzeldi
Makale_Helvetia
Üye
telefonun bi format istiyor o zaman.başka bir sorunu olabilir.flash at istersen
theruhix
Üye
Konu Sahibi
flashtn sonra böyle oldu zaten soft mu atayım hard mı ?
Flash da sorun çıkmış olabilir,bende bu cfw yi kullandım böyle bir sorun olmamıştı,önce hafızayı biçimlendir,sonrada hard reset at ve temiz flash atarsan umarım sorun kalmayacaktır