Nokia sosyall çalışmıyorr yardm edinn

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

theruhix

Üye
    Konu Sahibi
Nokia sosyall çalışmıyorr yardm edinn
Arkadaşlar nokia sosyali açtığmda yükleniyor diyip hemen kapanıyo program ama widgeti çalışıyor . Ama widgeti tkladdığmda facebookun msj bölümü hariç hepsnde kapanıyor biri yardm etsin lütfenn :(
 


Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye
yüklü uygulamalarda sosyal le ilgili olan herşeyi sil nokia suite ile baştan yükle yeni sosyal i
 

theruhix

Üye
    Konu Sahibi
nokia suiteylemi yklüyeym yoksa telefndan ovi marketten mi?
 
Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye
telefondan da olur suiteden de farketmez :oke:
 

theruhix

Üye
    Konu Sahibi
Yaptım ama hiç bişy değişmedi widgetten direk mesaj yada arkdşlra tklaynca açlıyo ama onun dşmda nye girsem donup atıyo :(
 
Kayahan14

Kayahan14

Üye
Bendede oluyordu kafama takmadım zaten formattan sonra düzeldi
 
Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye
​telefonun bi format istiyor o zaman.başka bir sorunu olabilir.flash at istersen
 

theruhix

Üye
    Konu Sahibi
flashtn sonra böyle oldu zaten soft mu atayım hard mı ?
 
haqanguven

haqanguven

Üye
hangi cfw kullanıyorsun? Yada orjinal yazılımmı?
 

theruhix

Üye
    Konu Sahibi
sizn cwfyı kullanıyorum hakan hocam ?
 
Esendağlı

Esendağlı

Üye
Flash da sorun çıkmış olabilir,bende bu cfw yi kullandım böyle bir sorun olmamıştı,önce hafızayı biçimlendir,sonrada hard reset at ve temiz flash atarsan umarım sorun kalmayacaktır
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt