Nokia,Sony,Samsung Butce 250-350

Sponsorlu Bağlantılar

berfo98

berfo98

Üye
    Konu Sahibi
Nokia,Sony,Samsung Butce 250-350
Sa Arkadaslar Elimde c7 vr geri vericem hocalar smdi ben c7 yi telefoncudan aldım normal 500 du adama teelfonumu verdim 100 saygı tm mı simdi alıcagım 450 350 lira felan olucak 100 lira dusun ordan iste 400den mesela 100 dusun 300 tl anladınız siz yani ben dokunmatik tusluda olabilir güzel oyun oynayacagım veya bataryası iyi olan mesaj yazılcak ama batarya sorunu olmucak hızlı bi telefon arıyorum Telefoncudaki Telefonlari size soliyim Asha 300 iphone 5230 c6 champ ws.ws. bir suru tel vr sizce ne almalıyım


HIZLI OLCAK
OYUN OYNANCAK
DOKUNMATİK-TUSLU FAKETMEZ
KLAVYE OLABİLİR AMA C3 SAMSUNG CHAT GİBİ OLMUYCAK
EKRAN BUYUK OLURSA DAHA İYİ OLR :)
 


Symbianize

Symbianize

Üye
300 liraya boyle iyi oyun oynayabilcegin bi telefon yok
 
lordufuk

lordufuk

Üye
Kardeş sen büyçeyi birazdaha zorlamalısın
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
c7 varsa yeter sana bu fiyata başka cihaz alamazsın
 
MoonLife01

MoonLife01

Üye
As c7 i neden vereceksinki
 
varrick

varrick

Üye
2.El galaxy mini al.
(ben sifirini askerden 300 e aldim , super bi tel.) 2. eli 200-300 arasidir orda.
 
berfo98

berfo98

Üye
    Konu Sahibi
beyler c7 sevmedim ben :S zaten hata verior git firmware belle felan yuklet zatne param gidcek butcem 300 deil 450 350 arasıdır sadece bu telefoncudan alabilirim :S 450 tl maximum butcem ?
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
kardeş c7 den daha iyisini alamazsın o paraya onu anlatmaya çalışıyoruz belle yükle yeni güncelleme de geldi bugün kullan mis gib
 
berfo98

berfo98

Üye
    Konu Sahibi
Hocam anliyorumda sevmedim telefonu ? Duzgun bisiler onerirmisiniz
 
berfo98

berfo98

Üye
    Konu Sahibi
Beyler Karar verdim c7 de kalıcam yarın CANITEZ BAYİSİNE GİDİCEM BUGUN KONUSTUM DEDİ GETİR YARIN SABAHTAN BAKALIM DEDİ BU GARANTİSİ VR TELEFONUN PARA ALMAZLAR DEİLMİ ? VE AYRICA GARANTİ BELGESİ YOK ? AMA FATURASI VR ? SORN OLURMU
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
sorun olmaz ama nokia nın yetkili bi servisine ver kardeşim aslında servise de gerek yık at bi flash mis
 
Tr_SERGEN

Tr_SERGEN

Üye
450 tl bütçen varsa internetten nokia 603 bulursun c7 den daha hızlı sesi daha fazla daha çok oyun açar ve destekler
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
450 tl bütçen varsa internetten nokia 603 bulursun c7 den daha hızlı sesi daha fazla daha çok oyun açar ve destekler

fazladan açacağı tek oyun tintin ama yine de 603 tercih edilir c7 den iyi de 0 ını bulamaz o fiyata
 
berfo98

berfo98

Üye
    Konu Sahibi
YOKYA C7 İYİ GOTURCEGİM BAYİ NOKİA CARE BAYİSİ HOCAM Hocam Symbianda cok oyun secenegimiz yok tek sorunum o :S belli asphalt pes felan filan baska adam gibi oyun yok
 
El Hadimi

El Hadimi

Üye
Galaxy young al her bakimdan iyi acede var ama onu kullanan cogu kisi sorun yasiyor , Galaxy Gioda var almaya degmez deneme bile aralarinda en iyisi 'Galaxy Young'
 
berfo98

berfo98

Üye
    Konu Sahibi
C7iyi yarin tamirede verdimmi tertemiz ulasir elimede tek sorunum symbian oldugu icin oyun yok cok .s moralm bozuk ondan diorm :s
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
bütçene uygun hiçbir cihazda çok oyun bulamazsın malesef kardeşim
 


Üst Alt