cemuguroutlook
Üye
Nokia Ovi' den uygulama indiremiyorum
Arkadaşlar Nokia Ovi ye üye oldum. Ardından eposta etkinleştirdim. Tabi bu yaptıklarımın hepsini bilgisayarımdan yaptım. Üst kısımda telefonun modeline kadar herşeyi eksiksik seçip yaptım. Ancak ücretsiz uygulamalara tıklıyorum ancak Bilgisayarıma indir ve Telefonuma indir butonuna tıklanmıyor. Bunları yaparken Nokia Ovi programımda Bluetooth aracılığı ile senkronize edili şekilde. Niye indirilmiyor? Anlamadım gitti.
omuyosa yenı hesap ac oyle dene ıstersen 