nightdragon35
Üye
nokia nın en pahalı telefonu hangisi?
arkadaslar nokianın en pahalı telefonu hangisi bilen var mı acaba.arkadasımın biri görmüş 2200 ytl ye bir modeli var mıs.acaba dogrumu bilen varsa modelini yazarsa cok memnun olurum.sadece tel olacak ama cep bilgisayarı degil.klavyesi felan yokmus benim o teli bulmam lazım .yardımlarınız için şimdiden yesekurler


