nokia nın en pahalı telefonu hangisi?

Sponsorlu Bağlantılar

nightdragon35

nightdragon35

Üye
    Konu Sahibi
nokia nın en pahalı telefonu hangisi?
arkadaslar nokianın en pahalı telefonu hangisi bilen var mı acaba.arkadasımın biri görmüş 2200 ytl ye bir modeli var mıs.acaba dogrumu bilen varsa modelini yazarsa cok memnun olurum.sadece tel olacak ama cep bilgisayarı degil.klavyesi felan yokmus benim o teli bulmam lazım .yardımlarınız için şimdiden yesekurler
 


king512

king512

Üye
880o arte 2.200ytl
 
nightdragon35

nightdragon35

Üye
    Konu Sahibi
tesekurler kardesim bilgi için.
 
khytr89

khytr89

Üye
Nokia 8800 Gold Edition 16.000 ytl civarı.Ama bu modelin distiribütörü Nokia Türkiye değil.Farklı bir firma getittiriyor (Bildiğim kadarıyla tabiki).
 
acemi26

acemi26

Üye
Nokia 8800 Gold Edition 16.000 ytl civarı.Ama bu modelin distiribütörü Nokia Türkiye değil.Farklı bir firma getittiriyor (Bildiğim kadarıyla tabiki).
:kop::kop::kop:hiç gülceğim yoktu be kardeş yanlış biliyorsun
 
Reis-i Eagles

Reis-i Eagles

Üye
Nokia'nın değil ama Nokia'ya ait olan Vertu firmasının cihazları 1 hayli yüksek.
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
bizi bozar bunlar :pro:
 
oguziverson

oguziverson

Üye
Nokia 8800 Gold Edition 16.000 ytl civarı.Ama bu modelin distiribütörü Nokia Türkiye değil.Farklı bir firma getittiriyor (Bildiğim kadarıyla tabiki).
yoq artık 16.000 ytl bide civarı kardeş o telefonu en pahalı satn yer 3.000 ytl ye satıyo naptın sn kardeş o senin dediğin fiyata bi telefon varda oda özel üretim pırlantalı,elmas gibi taşlarla süslüolar hatta onlar daha pahalı oluyo telefon
 
maliakg

maliakg

Üye
nokia 8800 sapphire arte
 


Üst Alt