cugurel
Üye
Nokia neden symbian'ı rahat bırakmıyor?
Evet sorum bu arkadaşlar. Neden symbian'ın bütün kodlarını yayınlamıyorlar? Zaten 2016 da bitirecekler ve symbianlı ürünler çok az satmaya başladı. HTC bazı windows telefonlarının kodlarını kendisi veriyor, bootloader mıdır nedir onları sunuyor. Nokia bunu niye yapmıyor? Belki farklı işletim sistemi yüklemek mümkün olsa symbianlı telefonlar daha fazla satabilirdi.
rom kursam mesela symbian7 nin modifiye li halleri 