Aynen...andruid geliştikten sonra olabilir
çünkü android nokianın telleri için öok düşük bir teknoloji![]()
Arkadaşlar sabredin meego 2011de gümbür gümbür geliyorBiliyorsunuzki meego nokia ve intelin ortak işleitm sistemi ve gelecegin sistemi olarak algılanıyor bakalım bir 2011de çıksın görelim..

