Nokia ne zaman android os kullanmayı akıl edecek?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
YumukluSucurta

YumukluSucurta

Üye
    Konu Sahibi
Nokia ne zaman android os kullanmayı akıl edecek?
nokia symbiandan vazgeçmiyor ama htc ve samsung dokunmatik telefon pazarında yakasını bırakmıyorlarr yakında samsungun da tüm yeni telefonları androide geçecek sizce neden nokia symbiandan vazgeçmiyo :S
 
  • Beğen
Tepkiler: ghost841


CasuS_87

CasuS_87

Üye
bi bildikleri var demekki ;)
 

OğuzcanAbi

Üye
nokia bu çok büyük paralar dönüyor tüm cihazları android e çevirmek baya pahalı olur heralde ama kim hangi telefonu çıkarırsa çıkarsın nokia androidli bi cep telefonu çıkarır diğerlerini unutturur
 
cortex47

cortex47

Üye
nokia symbian vakfının en büyük hissedarı, muhtemelen aralarında bi anlaşma var.
 

OğuzcanAbi

Üye
muhtemelen deil kesinlikle
 
celibar

celibar

Üye
nokia, symbiandan kolay kolay vazgeçmez.
 
TheDarKinq

TheDarKinq

Üye
androıd falan hikaye nokia symbian 3 çıkardı süper bir işletim sistemi ya videosunu izledim mayyak bişey symbian 3
bana göre symbian 3 hepsini geride bırakır gibi
 
YumukluSucurta

YumukluSucurta

Üye
    Konu Sahibi
peki bu symbian 3 videosunu nerede bulabilirim ?
 
ghost841

ghost841

Üye
andruid geliştikten sonra olabilir
çünkü android nokianın telleri için öok düşük bir teknoloji ;)
 
Kingmortall

Kingmortall

Üye
izlemek isteyenler buyrun
 
anl_tr

anl_tr

Emekli Yönetici
Arkadaşlar sabredin meego 2011de gümbür gümbür geliyorBiliyorsunuzki meego nokia ve intelin ortak işleitm sistemi ve gelecegin sistemi olarak algılanıyor bakalım bir 2011de çıksın görelim..
 
Kingmortall

Kingmortall

Üye
symbian 3 os bi gelsin onu bi deneyelim baya güzel bir sisteme benziyo android os falan hikaye bence yeni kral symbian 3 os olucak gibi :)
 
YumukluSucurta

YumukluSucurta

Üye
    Konu Sahibi
hepsi hikaye :d: android 3.0 bekliyoruz
 

OğuzcanAbi

Üye
ha ha hiç bir şeyde bağlı kalmak istemem hepsi olsun hepsini kullanırım:ehe
 
YumukluSucurta

YumukluSucurta

Üye
    Konu Sahibi
zuaa paran var yaparsın tabe :D
 
YumukluSucurta

YumukluSucurta

Üye
    Konu Sahibi
peh nokia kimmiş be :bann:
 
cortex47

cortex47

Üye
Arkadaşlar sabredin meego 2011de gümbür gümbür geliyorBiliyorsunuzki meego nokia ve intelin ortak işleitm sistemi ve gelecegin sistemi olarak algılanıyor bakalım bir 2011de çıksın görelim..

meego çıktı bile :)
 
cataron

cataron

Üye
Nokia kendi pazarının peşinde, artık telefon değil işletim sistemi üstünde duruyorlar Symbian^3 Maemo ve Megoo da yeni os lar. Tabi bunlar Nokia da diğerler os larda çok iddalı ve davamıda geliyor. Bakalım bunun sonu nerede ve 1.sıra kimde olacak.
 
YumukluSucurta

YumukluSucurta

Üye
    Konu Sahibi
bada os+android var mi bundan iyisi :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt