etna81
Üye
Nokıa n97 garanti servis sorunu
sa arkadaşlar nokıa n97 telefonum var daha garantili son 2 aydır telefon sapıtmaya başladı şebeke gidiyor kendi kendine falan donuyor bu tarz sorunlar çıktı nese yolladım garantiye yazılım yüklediler geri yolladılar ama sorun geçmedi aksine sorun arttı bu seferde şarj dayanmıyor,durmadan reset atıyor bide telefon donup kalınca ekran simsiyah olup yeşil kırmızı renginde çizgiler çıkıyor şebeke hala daha gidiyor gene yolladım garantiye tekrar yazılım atıp yolladılar sorun gene hala devam ediyor...arkadaşlar acaba bu genpada çalışan teknik servisteki kişiler işi mi bilmiyor ugraşmak mı istemiyorlar telle anlamadım gitti ne müşteri memnuniyeti var ne bişi...ne yapmam gerekiyor daha 10 ay garantisi var sıfır cihaz yada başka bi cihaz yollamazlar mı ?
