trailblazer
Üye
Nokia n91 telefonundaki sorun !
Merhaba arkadaşalar ikide birde wireless bağlantısı yaparken evimdeki wireless modem sfresini uzun uzun girmekten usandım
sonra bununla ilgili bir konu buldum yapmayı denedim ama olmadı
Bağlantı yöneticisi - Mevcut wlan ağl. - modemimin üzerine gelip seçenek dedikten sonra erişim nokt. tanımla diyorum
WLAN ağı '(modemimin ismi) için internet erişim noktası tanımlansın mı? yazısı çıkıyor ve evet diyorum
Güv.WLAN ağı içn. eriş. nk. tanımlamak amacıyla bağ. ayarlar , erişim noktalarına gidin diyor
ve bu dediğini yapmak için Erişim noktalarına gittiğimde WLAN adım görünmüyor sadece diğer (turkcell , telsim vs ) bağlantılar görünüyor.
Ne yapabilirim? yardımcı olabilirmisiniz?
sonra bununla ilgili bir konu buldum yapmayı denedim ama olmadı
Bağlantı yöneticisi - Mevcut wlan ağl. - modemimin üzerine gelip seçenek dedikten sonra erişim nokt. tanımla diyorum
WLAN ağı '(modemimin ismi) için internet erişim noktası tanımlansın mı? yazısı çıkıyor ve evet diyorum
Güv.WLAN ağı içn. eriş. nk. tanımlamak amacıyla bağ. ayarlar , erişim noktalarına gidin diyor
ve bu dediğini yapmak için Erişim noktalarına gittiğimde WLAN adım görünmüyor sadece diğer (turkcell , telsim vs ) bağlantılar görünüyor.
Ne yapabilirim? yardımcı olabilirmisiniz?
