negibi
Üye
-
Konu Sahibi
-
ben henüz almadım. cihazı internet üzerinden bulmak mümkün. mesela cimri.com'da bi fiyat listesi bulabilirisn. ben satmak isteyen bir arkadaş var onun cihazıyla ilgileniyorm. eğer olursa bu hafta inşallah onu alıcam yoksa internet üzerinden satın alırım ya da haftaya bi doğubanka uğrayabilirim.
bu arada dediğim gibi wave kesinlikle çok güzel bi cihaz sadece ben başlangıcı n900 ile yapmak istiyorum.
----
bugün doğubank'a uğradım. 700 tl'ye ikinci el n900 bulunabiliyor. garantili sıfır fiyatı 900 tl civarında. p.tesi ya da salı inşallah n900'e kavuşucam
bence n900 daima üstündür ..wave 1gh de n900 1200leri görüyor overlockla.. internet arasında uçurum var zaten mozilla.firefox googlechrome lu n900mu standart wavemi. bence kesinlikle n900 ayrıca ekranı hiç 5800 a benzemiyor çok hassas tabiki iphone kadar değil ama çok hassas.1gb ram i söylemedim bile .. şimdi ayak uyduramayan cihaz hangisi ?
Bildiğim kadarı ile bu cihazlarda kvk,genpa garantisi yok ama eğer varsa çok iyi,bence n90 müthiş bir cihaz wave neki, yanında oyuncak kalır.syn nedenaaneen garantili sıfır fiyatı 900 tl civarında. p.tesi ya da salı inşallah n900'e kavuşucam demişsin hayırlı olsun.olsun olsunda garantili derken kvk,başarı yada genpa gibi garantilerden mi bahsediyosun yoksa şu ithalatçı firmalardan alınan garanti mi.?bu telefonu bende almak istiyorum.bu konuda yardımlarını bekliyorum.siyah inci nokıa n900 mü wavemi dersek bende n900 derim.okadar para vereceksem nokıa ossun 5 krş fazla ossunadanadan merhaba.
nokianın ıslemcısı 1.2 ye cıksa bıle samsung kadar olamaz maemoya yazılım pek gelıstırılmıyor bada ise samsung'un ilk sistemi ve ilk badalı telefon wawe gun gectıkte yazılımlar cıkıyo wawe'ın dokunmatıgı nokıadan daha ıyı nokıanın artık cırpınısları pıyasaya uygun telefonlar gerekıyo artık yıllardır nokıa kullanıyorum nokıanın bu kadar cırpınısını gormemıstım.
arkadaşım bırak bu numaraları geç arkadaşım , n900 le birmi tutuyorsun dalgamı geçiyorsun benimlebirde daha hızlı diyorsun cortex işlemci değerlerinden haberin varmı(1.7gh) ,maemo nun hızını hiç gördünmü denedinmi arkadaşım ??ben iki telefonu denedim ekran sandığından hassas . boy ölçüşemez asla internet, müzik, hız, codec destekleri..falan filan otur yaz program çünkü x terminal var bilene... birde ne, çırpındığını sanıyorsan yanılıyorsun çift işletim sistemiyle geliyor adamlar meego ve symbian. wave e kötü demiyorum ama n900 özel bir cihaz .flash10.firefox.mozilla,meego(olucak),divx,cortexa-8 işlemci,32gb+16gb kard hafıza,2gb ram,a gps,skype,1.3megapixel ön camera,fm transmitter,flac format. neyini karşılaştıralım..?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?