Nokia n9 ve Samsung galaxy s2 video

Sponsorlu Bağlantılar



nalcam22

nalcam22

Üye
zaa otelefon galaxy s ve emin olun galaxy s2 n9 u parçalar . Ayrıcadaha piyasaya çıkmamış ve kimsenin kullanmadığı bu telefonu bukadar övmeyin . Rezalet bi tel olabilir ve tel elinizde patlar paranızada yazık olur

----------Eklendi @ 10:02:57 ---------- Yazıldı @ 09:59:13 ----------

iphone 4 s2 den hızlı ise n9 unda iphone 4 ten hızlı olduğunu gösteren videolar ve bilgiler olduğuna göre n9 s2 den de hızlıdır.. zaten en hızlı kamera ve browser şu an n9 da :D ... gerçi ben bu android hastalarını anlamıyorum yaa :D... adam 1.2 ghz dual işlemci koymuş yinede telefon iphone 4 kadar seri olamıyor.. işlemcide çekirdek sayısının artmasında amaç birden fazla programı çalıştırmasıdır ki nokia bunu 1 ghz işlemci ile yüzden fazla programı arka planda çalıştırabilecek bir işletim sistemi yapıyor.. daha n9 u eleştirenlere lafım yok yaaa.. Allah bu ülkeyi körü körüne taraf tutanlardan kurtarsın artık :angry:

100 den fazla uygulama açacakmış aynı anda he .sana iyi uykular kardeşim
 
Uruloki

Uruloki

Üye
nalcam iphone 4 nasıl parçaladı SGS2 yi sen onu açıkla sonra gel burda "zaa" yaz

----------Eklendi @ 09:04:17 ---------- Yazıldı @ 09:03:26 ----------

100 uygulama resmi rakam T3 200 programa kadar yolu var demiş ki incele e yaptılar telefona
 
nalcam22

nalcam22

Üye
hehe öyne aynı anda 200 uygulama açacak öylemi .
Tamam ipone iyi tel ozaman sıralama şöyler
İpone 4 galaxy s2 yialır galaxy s2 de n9 u alır
 
Uruloki

Uruloki

Üye
bak linux bir sistem hakkında hiçbir bilgin olmadığı belli boşuna forumun seviyesini düşürme troll lük yapma
 
nalcam22

nalcam22

Üye
senin gibiler forumun kalitesini düşürüyo n9 daha çıkmamış bi tel
 
eRdaL.

eRdaL.

Üye
piyasa çıkmamış bi cihaz olmasi neyi değiştiriyor ki cihazın nasil özellikleri oldugu belli bilinenden eksik degil fazla özelliği olmasi olabilir
 

52mrt1905

Üye
n9 king
 
mhmtsyk

mhmtsyk

Üye
dostum bu videodaki galaxy s yani ı9000
 
ultrayer6

ultrayer6

Üye
bak kardeşim,
piyasaya çıkmadı ama binlerce geliştirici şuan onu kullanıyor ve test ediyor.
200 uygulama olayı test edilmiş ve onaylanmış bir durumdur.
iyi günler...
 
Uruloki

Uruloki

Üye
ultra yer değmez inanmasın sonuçta android ile karıştıryor olabilir hani onları programsız 5 tane uygulamaya izin veriyor hem uygulamaları dondurarak arkaya atıyor garip bir şekilde çift çekirdeğin gücünü kullanamıyor ama ne garip tek çekirdek bir işlemci onca işlemi yapabiliyor bide gelip tek çekirdek diye eziyorlar ne diyebilirsin ki
 
  • Beğen
Tepkiler: eç038
ultrayer6

ultrayer6

Üye
işin ilginç tarafı, her daim çamur atmaya çalışıyorlar. bi kerecik de "güzel, iyi" demesini bilmiyorlar.
nonamex'i bilirsin.
bi keresinde olayı
"nokianın tüm rakipleri 4g'ye, 3d'ye ve çift çekirdeğe geçti"
demeye kadar getirmişti olayı.
 
  • Beğen
Tepkiler: eç038
pRime.

pRime.

Üye
zaa otelefon galaxy s ve emin olun galaxy s2 n9 u parçalar . Ayrıcadaha piyasaya çıkmamış ve kimsenin kullanmadığı bu telefonu bukadar övmeyin . Rezalet bi tel olabilir ve tel elinizde patlar paranızada yazık olur

----------Eklendi @ 10:02:57 ---------- Yazıldı @ 09:59:13 ----------



100 den fazla uygulama açacakmış aynı anda he .sana iyi uykular kardeşim

:zuhaha: :zuhaha: tamam android bir numara.


----------Eklendi @ 11:51:43 ---------- Yazıldı @ 11:49:06 ----------

Bu arada biri şu fandroide n950 vs iphone 4 videosunu göstersin.
 
ultrayer6

ultrayer6

Üye
yakala fandroid:

 
Uruloki

Uruloki

Üye
süpersiniz beyler koptum yakala fandroid hehe
 
bu_rakrak

bu_rakrak

Üye
tartışmasız N9 :oke:
 

chuck33

Üye
Apple fan boy'larının sesi çıkmıyor, hayret. Bakalım bu telefona ne kulp takacaklar? :ehe
 
Esendağlı

Esendağlı

Üye
    Konu Sahibi
Ya bu telefon dehşet bişiy, ne diyebilirlerki:)
 
punisher123

punisher123

Üye
Fandroidler için telefonun ne derece iyi olduğu önemli değildir,Onlar ezberleyeceğini ezberlemiştir; İşlemci,gpu,ram.. Bunun etrafında döner dururlar,Yani inanmayan yorumlara baksın .%80i işlemci üzerine dönüyor..
 


Üst Alt