eç038
Üye
bu arada görüntülü görüşme yok diyenler mynokiablog a bakın N95 0 de nasıl varsa N9 da da olucak
görüntlü görüşme niye olmasın yaa öndeki kamera süs mü

bu arada görüntülü görüşme yok diyenler mynokiablog a bakın N95 0 de nasıl varsa N9 da da olucak

iphone 4 s2 den hızlı ise n9 unda iphone 4 ten hızlı olduğunu gösteren videolar ve bilgiler olduğuna göre n9 s2 den de hızlıdır.. zaten en hızlı kamera ve browser şu an n9 da... gerçi ben bu android hastalarını anlamıyorum yaa
... adam 1.2 ghz dual işlemci koymuş yinede telefon iphone 4 kadar seri olamıyor.. işlemcide çekirdek sayısının artmasında amaç birden fazla programı çalıştırmasıdır ki nokia bunu 1 ghz işlemci ile yüzden fazla programı arka planda çalıştırabilecek bir işletim sistemi yapıyor.. daha n9 u eleştirenlere lafım yok yaaa.. Allah bu ülkeyi körü körüne taraf tutanlardan kurtarsın artık
![]()
zaa otelefon galaxy s ve emin olun galaxy s2 n9 u parçalar . Ayrıcadaha piyasaya çıkmamış ve kimsenin kullanmadığı bu telefonu bukadar övmeyin . Rezalet bi tel olabilir ve tel elinizde patlar paranızada yazık olur
----------Eklendi @ 10:02:57 ---------- Yazıldı @ 09:59:13 ----------
100 den fazla uygulama açacakmış aynı anda he .sana iyi uykular kardeşim
tamam android bir numara.süpersiniz beyler koptum yakala fandroid hehe


yakala fandroid:

