Iphone 4 ile karşılaştırılma videosunda iphone daha hızlı çıkıyor. N9 meego ile daha da hızlı olacaktır.
iphone 4 s2 den hızlı ise n9 unda iphone 4 ten hızlı olduğunu gösteren videolar ve bilgiler olduğuna göre n9 s2 den de hızlıdır.. zaten en hızlı kamera ve browser şu an n9 da

... gerçi ben bu android hastalarını anlamıyorum yaa

... adam 1.2 ghz dual işlemci koymuş yinede telefon iphone 4 kadar seri olamıyor.. işlemcide çekirdek sayısının artmasında amaç birden fazla programı çalıştırmasıdır ki nokia bunu 1 ghz işlemci ile yüzden fazla programı arka planda çalıştırabilecek bir işletim sistemi yapıyor.. daha n9 u eleştirenlere lafım yok yaaa.. Allah bu ülkeyi körü körüne taraf tutanlardan kurtarsın artık
