Nokia N9 u Guney Kore'de kulalnmak

Sponsorlu Bağlantılar

whyami

Üye
    Konu Sahibi
Nokia N9 u Guney Kore'de kulalnmak
Arkadaslar merhaba
İnternetten araştırdığım kadarıyla guney kore'de bizdeki telefon işletiminden farklı şekilde bir sistem varmış. teknik bilgillere sahip olmadığım için nasıl bir sistem olduğunu soyleyemiyorum. Gelecek ay temmuzda kore'ye gideceğim 2 aylıgına. bankacılık işlemlerimi yapabilmem için cep telefonumu yanımda goturmem gerek, ve telefonuma gelen sifreyle internet bankacılık işlemlerimi yapmam gerekiyor. Turkcell musteri hizmetlerini aradığımda, hattımı Korede kullanabileceğim soylendi. Fakat internette araştırdığıma gore, Turkiyedeki telefonların orada calısmadıgı soyleniyor. bazi akıllı telefonlar samsung apple gibi, calısabilineceği soyleniyor. nokia n9 da bu akıllı telefonlar kapsamına girer mi acaba ? daha once kore'ye gidip deneyen? bilgisi olan forumdasllarıma ihtiyacım var
teşekkürler
 


fnldstntn

Üye
Bu konuda bilgim yok...Buralarda bilgi bulabileceğinide pek sanmıyorum...Eğer ingilizceniz varsa talk.maemo.org sitesinde konu açıp sorabilirsiniz,en doğru cevabı alabileceğiniz yer orasıdır...Eğer ingilizceniz yeterli değilse forumda bu konuda yardım edebilecek arkadaşlar vardı...Maalesef benim ingilizcem yeterli değil...
 

whyami

Üye
    Konu Sahibi
çok teşekkür ederim cevap için. dediğin siteye bi girip bakacağım.teşekkürler
 

Benzer Konular

BLasTeaR
Cevap
60
Görüntüleme
5K
Seglopsi
lasvetorus
Cevap
18
Görüntüleme
6K
ertooth
N1C<-lazımdeğil
Cevap
72
Görüntüleme
8K
ANIL
Cevap
25
Görüntüleme
4K
m542tf


Üst Alt