whyami
Üye
Nokia N9 u Guney Kore'de kulalnmak
Arkadaslar merhaba
İnternetten araştırdığım kadarıyla guney kore'de bizdeki telefon işletiminden farklı şekilde bir sistem varmış. teknik bilgillere sahip olmadığım için nasıl bir sistem olduğunu soyleyemiyorum. Gelecek ay temmuzda kore'ye gideceğim 2 aylıgına. bankacılık işlemlerimi yapabilmem için cep telefonumu yanımda goturmem gerek, ve telefonuma gelen sifreyle internet bankacılık işlemlerimi yapmam gerekiyor. Turkcell musteri hizmetlerini aradığımda, hattımı Korede kullanabileceğim soylendi. Fakat internette araştırdığıma gore, Turkiyedeki telefonların orada calısmadıgı soyleniyor. bazi akıllı telefonlar samsung apple gibi, calısabilineceği soyleniyor. nokia n9 da bu akıllı telefonlar kapsamına girer mi acaba ? daha once kore'ye gidip deneyen? bilgisi olan forumdasllarıma ihtiyacım var
teşekkürler
İnternetten araştırdığım kadarıyla guney kore'de bizdeki telefon işletiminden farklı şekilde bir sistem varmış. teknik bilgillere sahip olmadığım için nasıl bir sistem olduğunu soyleyemiyorum. Gelecek ay temmuzda kore'ye gideceğim 2 aylıgına. bankacılık işlemlerimi yapabilmem için cep telefonumu yanımda goturmem gerek, ve telefonuma gelen sifreyle internet bankacılık işlemlerimi yapmam gerekiyor. Turkcell musteri hizmetlerini aradığımda, hattımı Korede kullanabileceğim soylendi. Fakat internette araştırdığıma gore, Turkiyedeki telefonların orada calısmadıgı soyleniyor. bazi akıllı telefonlar samsung apple gibi, calısabilineceği soyleniyor. nokia n9 da bu akıllı telefonlar kapsamına girer mi acaba ? daha once kore'ye gidip deneyen? bilgisi olan forumdasllarıma ihtiyacım var
teşekkürler
