[Nokia] N9 İncelemem :)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

DiaBLoS

Admin
Haberleşiriz
 
Tepkiler: Devil_Batu

MertcaN9

Üye

olur tabi bekliyorum neyse konuyu fazla dağıtmıyım bari son olarak eğer almayı düşünecek olursan bu telefon aralarında en iyisi 64 GB ve de Beyaz
[video=youtube;7mlj-ic19eU]http://www.youtube.com/watch?v=7mlj-ic19eU[/video]
 
Tepkiler: Devil_Batu
    Konu Sahibi
abi N8'in öyle bariz bir farkı yok bence tasarım konusnda onda da tek tuş var yani sorun değil bence hızlı alışırsın

N9 biraz daha büyük

----------Eklendi @ 22:59:19 ---------- Yazıldı @ 22:57:04 ----------


mavisi daha karizmatik bence
 
c6-01 ve x6 kullanıyorum şuan ve yakın zamanda almayı düşündüğüm 2 telefondan biri açıkcası tasarımı, donanımı ve işletim sisteminin akıcı olmasıyla beni çok etkiliyor ama elime alıp incelemeden almayı düşünmüyorum
 
Tepkiler: Devil_Batu

MertcaN9

Üye
N9 biraz daha büyük

----------Eklendi @ 22:59:19 ---------- Yazıldı @ 22:57:04 ----------



mavisi daha karizmatik bence

renkler ve zevkler tartışılmaz ama beyaz sanki bir albeni katmış ya ayrıca keşke tüm renkler de 64 GB alternatifi olsa ama şimdilik sadece beyaz da var
sanırım kırmızı kızlara hitaben tasarlanmış e tabi polikarbon olunca kasa renk renk çıkart
 
Tepkiler: Devil_Batu
    Konu Sahibi

heralde ilk önce incelemek gerek

----------Eklendi @ 23:05:19 ---------- Yazıldı @ 23:03:43 ----------


64 GB olmasada olur turuncu ve mor rengi var mı bali?
 

MertcaN9

Üye
heralde ilk önce incelemek gerek

----------Eklendi @ 23:05:19 ---------- Yazıldı @ 23:03:43 ----------



64 GB olmasada olur turuncu ve mor rengi var mı bali?

çıkar yakında ha söz açılmışken sorayım sence 16 GB yeter mi. ne düşünüyorsun bu konuda hani 720 p HD video çeken bir telefonda sorun yaratmaz mı hafıza ?
 
Tepkiler: Devil_Batu
n9da almayı düşünüyorum n koleksyn yapcm
 
Tepkiler: Devil_Batu
Teşekkürler Kardeşim
 
Tepkiler: Devil_Batu
İnceleme İçin Teşekkürler Kardeşim
 
Tepkiler: Devil_Batu
Nokia için bir devrim olabilir ama küresel telefon pazarıyla kıyaslayınca özellikleri hala geride.
 

Emre-45

Üye
ForeverAlone";4216885][COLOR="Black' Alıntı:
Nokia için bir devrim olabilir ama küresel telefon pazarıyla kıyaslayınca özellikleri hala geride.[/COLOR]

Gecen gun manisa 5m migros ta inceledim kasasi gercekten cok hos tasarimi cok iyi fakat alinabilir bir tel degil cunku isletim sistemi gelistirilmeyecek ve o fiyata cift cekirdekli telefonlar mevcut ama nokia fani iseniz alabilirsiniz
 
Tepkiler: Devil_Batu
    Konu Sahibi
Gecen gun manisa 5m migros ta inceledim kasasi gercekten cok hos tasarimi cok iyi fakat alinabilir bir tel degil cunku isletim sistemi gelistirilmeyecek ve o fiyata cift cekirdekli telefonlar mevcut ama nokia fani iseniz alabilirsiniz

Çok Doğru Bu Telefon Nokia Anticileri telefonu yerden yere vursun diye yapılmadı.Bizim için yapıldı
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...