olur tabi bekliyorum neyse konuyu fazla dağıtmıyım bari son olarak eğer almayı düşünecek olursan bu telefon aralarında en iyisi 64 GB ve de Beyaz
[video=youtube;7mlj-ic19eU]http://www.youtube.com/watch?v=7mlj-ic19eU[/video]
olur tabi bekliyorum neyse konuyu fazla dağıtmıyım bari son olarak eğer almayı düşünecek olursan bu telefon aralarında en iyisi 64 GB ve de Beyaz
[video=youtube;7mlj-ic19eU]http://www.youtube.com/watch?v=7mlj-ic19eU[/video]
c6-01 ve x6 kullanıyorum şuan ve yakın zamanda almayı düşündüğüm 2 telefondan biri açıkcası tasarımı, donanımı ve işletim sisteminin akıcı olmasıyla beni çok etkiliyor ama elime alıp incelemeden almayı düşünmüyorum
renkler ve zevkler tartışılmaz ama beyaz sanki bir albeni katmış ya ayrıca keşke tüm renkler de 64 GB alternatifi olsa ama şimdilik sadece beyaz da var sanırım kırmızı kızlara hitaben tasarlanmış e tabi polikarbon olunca kasa renk renk çıkart
c6-01 ve x6 kullanıyorum şuan ve yakın zamanda almayı düşündüğüm 2 telefondan biri açıkcası tasarımı, donanımı ve işletim sisteminin akıcı olmasıyla beni çok etkiliyor ama elime alıp incelemeden almayı düşünmüyorum
renkler ve zevkler tartışılmaz ama beyaz sanki bir albeni katmış ya ayrıca keşke tüm renkler de 64 GB alternatifi olsa ama şimdilik sadece beyaz da var sanırım kırmızı kızlara hitaben tasarlanmış e tabi polikarbon olunca kasa renk renk çıkart
çıkar yakında ha söz açılmışken sorayım sence 16 GB yeter mi. ne düşünüyorsun bu konuda hani 720 p HD video çeken bir telefonda sorun yaratmaz mı hafıza ?
çıkar yakında ha söz açılmışken sorayım sence 16 GB yeter mi. ne düşünüyorsun bu konuda hani 720 p HD video çeken bir telefonda sorun yaratmaz mı hafıza ?
Gecen gun manisa 5m migros ta inceledim kasasi gercekten cok hos tasarimi cok iyi fakat alinabilir bir tel degil cunku isletim sistemi gelistirilmeyecek ve o fiyata cift cekirdekli telefonlar mevcut ama nokia fani iseniz alabilirsiniz
Gecen gun manisa 5m migros ta inceledim kasasi gercekten cok hos tasarimi cok iyi fakat alinabilir bir tel degil cunku isletim sistemi gelistirilmeyecek ve o fiyata cift cekirdekli telefonlar mevcut ama nokia fani iseniz alabilirsiniz