Nokia N8deki Hatayı Kabul Etti

Sponsorlu Bağlantılar

medles

medles

Üye
    Konu Sahibi
Nokia N8deki Hatayı Kabul Etti
Nokia, büyük umutlarla piyasaya sürdüğü N8 adlı telefondaki hatayı birçok kişinin tepki göstermesi sonucunda geri adım atarak kabul etti.

22/11/2010 16:26
SDN bu hatayı, ürün daha piyasaya çıkmadan önce duyurmuştu. Nokia’nin gözbebeği olan N8, satışa sunulduktan sonra kullanıcıların tepkisi ile karşı karşıya kaldı ( ).
Bu hataya göre, cihazı belli bir süre kullandıktan sonra sonsuz bir döngüye giriyor ve sürekli olarak sistemi yeniden başlatıyor veya kapanıp açılmıyor.
Birçok kişi bu hatayı Nokia’ya bildirdi. Hatta bu hatanın yazılımdan kaynaklandığı da söylenildi. İş iyice büyüdü ve Nokia’nın başkan yardımcısı olan Niklas Savander sonunda bir açıklama yapmak zorunda kaldı.

Nklas Savander, hatanın bir yazılımdan değil basit bir montaj hatasından kaynaklandığını açıkladı. Bu montaj hatası yüzünden, cihaz kendi kendini kapatıyor ve tekrar açılmıyor. Savander, bu hatanın çok az kişiyi etkilediğini ve bu hatayı düzeltilerini de belirti.
Nokia N8, piyasaya çıkmadan önce birçok dedikoduya maruz kaldı. Eylül ortasında cihazın ertelenebileceği bile söylenildi. Symbian 3 işletim sisteminin birçok probleme sahip olması buna en büyük nedendi.


Evet bu hata sadece bendemi çıktı arkadaşlar.. N8 bugün teknik servise gitti...inş. değişirde tekrar aynı sorun olmaz.. hemen mesaj yolladılar. arıza giderilemedi... telefon istanbulda ana servise gitti...

15.12.2010
Telefona yapılan işlemler aşağıda bilgilerinize sunulmuştur..




Tamir Detayı




Akım-Gerilim Kalibrasyonu Yapıldı
Güncel Yazılım Yüklendi
Test OK

Evet ve sonnn..
Telefonu 22.12.2010 saat 15:00 da aldım. Ama ne yazıkki 2 saat sonra aynı hatayı verdi...Gülermisiniz ağlarmısınız arkadaşlar. Herhalde ben bu telefonu N9 çıkınca kullanmaya başlayacam.. İlginç olan telefonu alalı 2 ay oldu toplam 3 gün kullandım...:-D


27.12.2010
Evet 0212 317 17 17 ile yaptığım zorlu görüşmeler sonucu bana hiç umut vermediler..N8 de parça değişimi olmadan telefon değişmezmiş de... felan filan.. Oynatmaya az kaldı....
 
  • Beğen
Tepkiler: Trackmania ve jipien


Ö_M_E_R

Ö_M_E_R

Üye
Buyur burdan yak

Ben N8 alıcam diye hevesleniyorum bu haberi duydum biraz tedirgin oldum acaba butun telefonlardamı sorun var yoksa sadece bazılarındamı bilginiz varmı...?
 
mustafa

mustafa

Üye
ben olsam bir kaç ay daha beklerdim n8 için. demedi demeyin ah vah demeyin ondan sonra !!
 

erkara_64

arkadaşım 5000 milyon üretilen cihazda 250 bilemeddin 500 adet cihazın hatalı çıkması sizce bütün cihazların sorunlu olduğuna mı işarettir...Adamlar bazı cihazlarında hata olduğunu kabul etti gerekeni yaparız diyorlar bu konuda mağdur olanları duymadım hiç...en azından adamlar kabul edior peki ya stow dede ne dior siz daha telefonu tutmasını bilmiyorsunuz dior kullanıcılara bana kimse bu para göz adamı savunmasın...teknoloji şans işidir 5800 aldım 2 kere servise gitti direk nokia ile bağlantı kurdum adamlar sorgusuz sualsiz değişim yaptılar nokia yı işte bu yüzden çok seviorum...adamlar işini yapıor tüketiciye çamur atmıyorlar...
 
medles

medles

Üye
    Konu Sahibi
Yetkili Teknik Servisimizdeki ürününüzle ilgili bilgiler Servis No2159689IMEI352*******316TelefonNokia N8 Cep TelefonuTeknik servis kayıt tarihi07/12/2010Garanti DurumuGarantili ŞubeTeknik Servis ( Ankara - Necatibey )Arıza AçıklamasıKENDİLİĞİNDEN KAPANMIŞ AÇILMIYOR. ÖN CAM JELATİNLİ. FATURA FOT ALINDIArıza TanımlarıTüm Bilgilerin (Backup) Sil. Riski Kabul EDILDI
Telefon kapalı, İç-Dış IMEI Kontrol Edilemedi
Açılmıyor
DurumCihazınız merkez servisimize gönderilmiştir. Lütfen daha sonra tekrar kontrol ediniz.Tamir DetayıCihazdaki Hata Giderilemedi.Üst Seviye Onarım Göre Son işlem tarihi08/12/2010
Ben değiştirecekler diye bekliyorum.. Zaten marka tercih nedeni bu satış sonrası hizmet bu yüzden önemli. okadar para ver al.. bide yurt dışı olsaydı sen bak işe...
 
TheORCUN

TheORCUN

Üye
Sorun bende de mevcut. Hatta üstüne telefonda led ekranda ölü pixel var 2 3 noktada. Katıksız üretim hatası. 27 kasımda verdim 30unda değişim kararı aldılar :) Bu cuma yetişmezse bile pazartesi alırım inşallah telefonu:)
 
mavrick

mavrick

Üye
sorunlu telefon hehee sorunlu sorunlu :ehe
 

erkara_64

Yetkili Teknik Servisimizdeki ürününüzle ilgili bilgiler Servis No2159689IMEI352*******316TelefonNokia N8 Cep TelefonuTeknik servis kayıt tarihi07/12/2010Garanti DurumuGarantili ŞubeTeknik Servis ( Ankara - Necatibey )Arıza AçıklamasıKENDİLİĞİNDEN KAPANMIŞ AÇILMIYOR. ÖN CAM JELATİNLİ. FATURA FOT ALINDIArıza TanımlarıTüm Bilgilerin (Backup) Sil. Riski Kabul EDILDI
Telefon kapalı, İç-Dış IMEI Kontrol Edilemedi
Açılmıyor
DurumCihazınız merkez servisimize gönderilmiştir. Lütfen daha sonra tekrar kontrol ediniz.Tamir DetayıCihazdaki Hata Giderilemedi.Üst Seviye Onarım Göre Son işlem tarihi08/12/2010
Ben değiştirecekler diye bekliyorum.. Zaten marka tercih nedeni bu satış sonrası hizmet bu yüzden önemli. okadar para ver al.. bide yurt dışı olsaydı sen bak işe...

senin cihaz kesinlikle sıfırı gelecek...benim 5800 kvk garantili aynen böyle yazıyordu bana sıfır cihaz talep ettiler ama ben paramı geri almıştım o zaman için:)en kısa zamanda kavuşman ve aramıza tekrar katılman dileğiyle...
 
skyhanb

skyhanb

Üye
Kanka sende bendensin benim üstüne birde pil az gidiyo arada reset atıyo arkadaslar bu o hatalı seriden midir sizce ?Ben gittim yazılımdan kaynaklı dediler vermedim tüketici haklarına dilekce verdim yenisi ile değişmesi icin.
 
cenewar88

cenewar88

Üye
aldıktan bikaç gün sonra bu sorunu yaşamıştım. birdaha olmadı...
 
medles

medles

Üye
    Konu Sahibi
Kanka sende bendensin benim üstüne birde pil az gidiyo arada reset atıyo arkadaslar bu o hatalı seriden midir sizce ?Ben gittim yazılımdan kaynaklı dediler vermedim tüketici haklarına dilekce verdim yenisi ile değişmesi icin.


Bazı resetler yazılım kaynaklı doğrudur. ama bendeki n8 sonsuz döngüsel hataya düşmüş, kendiliğinden kapandı ve hiç açılmıyor servis bile halledemedi.bir üst seviye tamire yolladı.
 
betoner

betoner

Üye
İki haftadır kullanıyorum, makine daha tık demedi. Şans işi birazda.
 
Uruloki

Uruloki

Üye
gençler bu kapanıp açılmama sorunu çin üretimi olan ve ilk serisinde olan bi sorun bataryayı tutan bi parça unutulmuş ondan dolayı kapanıyo yoksa yazılım hatası değildir lütfen nokianın yaptığı açıklamanın tamamını bulun ve okuyun bide nokia hiçbir zaman telefon sol elle tutulmaz bizde sorun yok dememiştir ve sorun çok az cihazda çıkmıştır ve bence donmalar filan bence güncellemerle giderilcek bence gpu ile symbian arasında iletişimsizlik var mesela güç tasarrufunu açın bakalım kilitlenme varmı??
 

akatakat

Üye
Ben ve bi arkadaşım aynı gün ama farklı yerlerden n8 aldık. Benim cihazda herhangi bir sorun yok. Ama arkadaşımın telefonu için aynı şeyi söyleyemeyeceğim. Sürekli aptalca hareketler yapıyor. henüz kapanma olmadı ama wi-fi ye aynı noktadan bağlanıyoruz ben nette fing atarken o sayfanın açılmasını bekliyor.
Bana pek mantıklı gelmese de telefoncum şöyle bir belirleme yapmış kendince ;Gri renklerin hiç birinde sıkıntı çıkmadı ama özellikle siyah olan renkte müşterilerin çoğu şikayetçimiş.(Bu arada benim tel. Gri renk)
Fakat bu saate kadar ki kullandığım en iyi nokia tel. dir. sorunlu çıkan arkadaşlarında servis ile çözüm bulacaklarına inanıyorum.
 
SilentOne

SilentOne

Üye
sanslıymıssın
 
Mustafa1300

Mustafa1300

Üye
arkadaşlar nerden alalım o zaman sadece nokia shop lardanmı alalım sağlammıdır orda
 
medles

medles

Üye
    Konu Sahibi
İlk yazdığım yazıdada belirtildiği üzere hata giderilmiş fakat ilk üretilen bazı cihazlarda sorun çıkıyor.Sorun yazılım kaynaklı değil montaj hatsıymış, bu açıklama nokia dan... Bende memnundum cihazdan...bide kullanmaya başlasam süper olacakta...:oke:
 


Üst Alt