medles
Üye
Nokia N8deki Hatayı Kabul Etti
Nokia, büyük umutlarla piyasaya sürdüğü N8 adlı telefondaki hatayı birçok kişinin tepki göstermesi sonucunda geri adım atarak kabul etti.
22/11/2010 16:26
SDN bu hatayı, ürün daha piyasaya çıkmadan önce duyurmuştu. Nokia’nin gözbebeği olan N8, satışa sunulduktan sonra kullanıcıların tepkisi ile karşı karşıya kaldı (
Bu hataya göre, cihazı belli bir süre kullandıktan sonra sonsuz bir döngüye giriyor ve sürekli olarak sistemi yeniden başlatıyor veya kapanıp açılmıyor.
Birçok kişi bu hatayı Nokia’ya bildirdi. Hatta bu hatanın yazılımdan kaynaklandığı da söylenildi. İş iyice büyüdü ve Nokia’nın başkan yardımcısı olan Niklas Savander sonunda bir açıklama yapmak zorunda kaldı.
Nklas Savander, hatanın bir yazılımdan değil basit bir montaj hatasından kaynaklandığını açıkladı. Bu montaj hatası yüzünden, cihaz kendi kendini kapatıyor ve tekrar açılmıyor. Savander, bu hatanın çok az kişiyi etkilediğini ve bu hatayı düzeltilerini de belirti.
Nokia N8, piyasaya çıkmadan önce birçok dedikoduya maruz kaldı. Eylül ortasında cihazın ertelenebileceği bile söylenildi. Symbian 3 işletim sisteminin birçok probleme sahip olması buna en büyük nedendi.
Evet bu hata sadece bendemi çıktı arkadaşlar.. N8 bugün teknik servise gitti...inş. değişirde tekrar aynı sorun olmaz.. hemen mesaj yolladılar. arıza giderilemedi... telefon istanbulda ana servise gitti...
15.12.2010
Telefona yapılan işlemler aşağıda bilgilerinize sunulmuştur..
Tamir Detayı
Akım-Gerilim Kalibrasyonu Yapıldı
Güncel Yazılım Yüklendi
Test OK
Evet ve sonnn..
Telefonu 22.12.2010 saat 15:00 da aldım. Ama ne yazıkki 2 saat sonra aynı hatayı verdi...Gülermisiniz ağlarmısınız arkadaşlar. Herhalde ben bu telefonu N9 çıkınca kullanmaya başlayacam.. İlginç olan telefonu alalı 2 ay oldu toplam 3 gün kullandım...:-D
27.12.2010
Evet 0212 317 17 17 ile yaptığım zorlu görüşmeler sonucu bana hiç umut vermediler..N8 de parça değişimi olmadan telefon değişmezmiş de... felan filan.. Oynatmaya az kaldı....
22/11/2010 16:26
SDN bu hatayı, ürün daha piyasaya çıkmadan önce duyurmuştu. Nokia’nin gözbebeği olan N8, satışa sunulduktan sonra kullanıcıların tepkisi ile karşı karşıya kaldı (
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
).Bu hataya göre, cihazı belli bir süre kullandıktan sonra sonsuz bir döngüye giriyor ve sürekli olarak sistemi yeniden başlatıyor veya kapanıp açılmıyor.
Birçok kişi bu hatayı Nokia’ya bildirdi. Hatta bu hatanın yazılımdan kaynaklandığı da söylenildi. İş iyice büyüdü ve Nokia’nın başkan yardımcısı olan Niklas Savander sonunda bir açıklama yapmak zorunda kaldı.
Nklas Savander, hatanın bir yazılımdan değil basit bir montaj hatasından kaynaklandığını açıkladı. Bu montaj hatası yüzünden, cihaz kendi kendini kapatıyor ve tekrar açılmıyor. Savander, bu hatanın çok az kişiyi etkilediğini ve bu hatayı düzeltilerini de belirti.
Nokia N8, piyasaya çıkmadan önce birçok dedikoduya maruz kaldı. Eylül ortasında cihazın ertelenebileceği bile söylenildi. Symbian 3 işletim sisteminin birçok probleme sahip olması buna en büyük nedendi.
Evet bu hata sadece bendemi çıktı arkadaşlar.. N8 bugün teknik servise gitti...inş. değişirde tekrar aynı sorun olmaz.. hemen mesaj yolladılar. arıza giderilemedi... telefon istanbulda ana servise gitti...
15.12.2010
Telefona yapılan işlemler aşağıda bilgilerinize sunulmuştur..
Tamir Detayı
Akım-Gerilim Kalibrasyonu Yapıldı
Güncel Yazılım Yüklendi
Test OK
Evet ve sonnn..
Telefonu 22.12.2010 saat 15:00 da aldım. Ama ne yazıkki 2 saat sonra aynı hatayı verdi...Gülermisiniz ağlarmısınız arkadaşlar. Herhalde ben bu telefonu N9 çıkınca kullanmaya başlayacam.. İlginç olan telefonu alalı 2 ay oldu toplam 3 gün kullandım...:-D
27.12.2010
Evet 0212 317 17 17 ile yaptığım zorlu görüşmeler sonucu bana hiç umut vermediler..N8 de parça değişimi olmadan telefon değişmezmiş de... felan filan.. Oynatmaya az kaldı....
Bu cuma yetişmezse bile pazartesi alırım inşallah telefonu




