Yorumları okudum kendi yorumumu katayım dedim sorun yaşayan N8 kullanıcısı olarak. Ben telefonumu Nokia Shoptan aldım. Made in Finland. Kasımda aldım bir program yükledim (kaspersky mobile antivirüs) ve telefon kısır döngüye girdi. Servise yolladım (Servisi KVK kabul etti onlar da yapamayınca İstanbul a göndermişler). Problemin çözüldüğünü ve işlem olarak yazılım yenileme yaptıklarını yazmışlar. Yani bizim teknikerlerimize göre problem yazılımda

. Bence bizimkilerin donanımsal bir hatadan ileri geldiğini bildiklerini sanmıyorum (tabi gerçekten donanımsal hata ise). Nitekim teknik servisten geldikten 1 ay sonra aynı problemi yaşadım (Yine kaspersky sağolsun bu sefer oviden indirmiştim). Servise göndermedim bu sefer tuttum kendi formatımı filan attım. Bunların dışında nerdeyse sorunsuz yaşadığım bir telefon (Birkaç ufak tefek hataları mevcut ama yazılım güncelleme ile giderileceğini düşünüyorum). Fakat eskisi kadar cesur değilim program kurmada

Ne diyelim biraz daha kurcalayayım da yeni güncelleme filan gelsin telefona ondan sonra yine kasper filan denerim

Almak isteyenlere tavsiyem bence alsınlar (GArantili ürün alın arkadaşlar başınız ağrımasın). Çünkü bu güne kadar kullandığım benzersiz bir ürün. Hala hayranlıkla bakıyorum ve kullanıyorum.