Nokia N8deki Hatayı Kabul Etti

Sponsorlu Bağlantılar

pcwolf

pcwolf

Üye
Cihazı alacaklar sonraki güncelleme yüklü şekilde alırsa belki montaj hatası olan olmaz.
 


bayzeka

Üye
telefonun kendini resetlemesi eski simkarttan kaynaklanıyor.64 veya 128 kb simkart kullanın.
 
Trackmania

Trackmania

Üye
Buyur burdan yak

Ben N8 alıcam diye hevesleniyorum bu haberi duydum biraz tedirgin oldum acaba butun telefonlardamı sorun var yoksa sadece bazılarındamı bilginiz varmı...?
nadir bir olaymış 1 yıl sonrada görülebilir 2 yıl sonrada..yanacı bir sitede adamın bri yaşamış bu olayı nokia yenibir n8 vermiş.
 

mdgmdtwmwm

Üye
Nokia N series hep hatali telefonu ac 5 dk acilmaz oyun oyna zevk vermez N series artık olmasın yaw N8 de video sesi berbat music sesi ıkım gibi 12mp olması sadece kendine çekiyor bizi ? Bide nokia ne zaman sybian dan vazgeçecek ?
 
Emre-45

Emre-45

Üye
[RedaLöRd]#;3023649' Alıntı:

nadir bir olaymış 1 yıl sonrada görülebilir 2 yıl sonrada..yanacı bir sitede adamın bri yaşamış bu olayı nokia yenibir n8 vermiş.
Bizim forumumuzdan da birçok kullanıcı bu sorunla karşılaştı
 
pcwolf

pcwolf

Üye
Nokia N series hep hatali telefonu ac 5 dk acilmaz oyun oyna zevk vermez N series artık olmasın yaw N8 de video sesi berbat music sesi ıkım gibi 12mp olması sadece kendine çekiyor bizi ? Bide nokia ne zaman sybian dan vazgeçecek ?

Kullanmadan diyorum video sesi de iyi oyun oynaması da zevkli. N series hatalı diyosunuz da N95te niye ben hiçbir sorun göremedim oyun desen 3d hızlandırıcıyla gayet iyi oynatıyor diğer özellikeri de iyi de n serisi nasıl kötü anlamadımm.
 

mehmett0

Üye
diğer konularda da paylaştım buarada da paylaşıyorum. Arkadaşlar 5 gün oldu telde sinyal sorunu var gsm, dual mod denedim simkart değiştirdim sorun çözülmedi hatta konuşurken çagrı kapanmaya bile başladı ve en sonunda da sarj 1 saat duruyor hala %10 gösteriyor şarjı çıkarıp takınca %100 oluyor daha 10 ve 100 den başka şarj göstergesi göremedim iade talebiyle başvurdum. n8 finlandiya üretimi başta çıkan sorunla alakası yok ve bu sorun giderek artıyor nokia nın sitesinde de hergün bu sıkıntıdan kaynaklı şikayetlerin arttığını görüyorum tüm alacak arkadaşlar bekleyin çünkü bu cihaz biraz baş agrıtacak şunuda belirteyim bu sıkıntıların haricinde n8 in özellikleri büyülüyor yinede tercih sizlerin,,,
 
franzliszt

franzliszt

Üye
Nokia N series hep hatali telefonu ac 5 dk acilmaz oyun oyna zevk vermez N series artık olmasın yaw N8 de video sesi berbat music sesi ıkım gibi 12mp olması sadece kendine çekiyor bizi ? Bide nokia ne zaman sybian dan vazgeçecek ?

n8 görmemişsin kullanmamışsın nedir bilmiyormusun bile şu yazdıklarına gülüyorum sadece hahahahahahahaha gir gecebekçisi makalesine oku sonra gel
 
venusutarit

venusutarit

Üye
Nokia N series hep hatali telefonu ac 5 dk acilmaz oyun oyna zevk vermez N series artık olmasın yaw N8 de video sesi berbat music sesi ıkım gibi 12mp olması sadece kendine çekiyor bizi ? Bide nokia ne zaman sybian dan vazgeçecek ?
Ak işte bi kendini bilmez daha adamın nicki bile sallama baksanıza sırf nokia kötülemek için siteye üye olmuş
 
medles

medles

Üye
    Konu Sahibi
Size şunu söyleyeyim arkadaşlar..Bu ifade aynen nokia istanbuldaki yetkili kişilere aittir. Bana telefonu GENPA ya değilde başka yere verin dediler, GENPA serviste teleses ve KVK dan sonra gelirmiş....Teknik servise gideceklere duyurulur..
 

erkara_64

güzel paylaşım tbrk ederim...yanlız sonradan servis secme şansın olmuyor cihazı nereden alırsan servisini de ona göre seçmiş oluyorsun..ön siparişten alanları bilemiyorum tabiki..
 

akdere3131

Üye
telefonu ilk çıktığından beri kullanıyorum hiç bi hata olmadı bence bu kullanımdanda kaynaklanan birşey...
 

aliucar07

Üye
merhabalar
benimki yurtdışı çinden geldi bir hafta kullandım kapandı
şu anda açılmıyor sadec açılacakken titreyip kapanıyor.
fatura felan yok sadece kutusu ve bilgileri var nokia teknik destek verir mi ki acaba?
 

CRANCK

Üye
bütün cihazlar sworunlu olmasada çoğu sorunlu benle beraber 3 arkadaşımda n8 aldı ve 2 si şuan serviste
 
fikret3968

fikret3968

Üye
valla 1 aydır kullanıyorum 1 kere takıldı sonra düzeldi şimdi ise gayet ii ve çok memnunum telefonumdan
 

samuel2009

Üye
mahkemeye verecegini söyle bak nasıl ilgileniyorlar seninle hata onlarda ise kıçına yapısırlar getırın değiştirelim diye :))
 
cabal21

cabal21

Üye
Arkadaşlar şimdi bu yazıları okuyunca içime kurt düşmedi diyemiyorum... Ben Nokia N8'imi piyasaya sürüldüğünde lübnanda bulunduğum için Lübnandan satın aldım. Siyah renk n8'im made in China.

Telefonumu yaklaşık 1.5 aydan beri aktif kullanıyorum henüz hiç bir sorun yaşamadım. Oyun oynamalar olsun gps olsun müzik video hiç birinde bir sıkıntı yok bu bahsi geçen olayların hiç biri başıma da gelmedi ( inşallah gelmez çünkü garanti şartları konusunda yanlış bilgilendirildim ve türkiyede garanti kapsamına sokamadım telefonumu.) ve türkiyeye geldiğimde türkçe yazılım için 50 tl para isteyince servisi türkçe de yükletmedim orjinal ingilizce yazılımını kullanıyorum(lübnandan satın almama rağmen arapça yok telefonda)
ve şuan telefonumu 3 gün önce şarj yaptım. 3 gündür oyun oynamadan sadece telefon olarak kullanıyorum arada bir resim çekiyorum bazen gps den yon bakıyorum ve 3 günden beri sarjı 1 kademe düştü...

açıkçası söylemek gerekirse benim N8'im sorunsuz çalışıyor ve inş. sorunda yaratmaz.
 

erkara_64

burada 10 dk da türkçeye çevirebileceğin n8 i 50 tl diyorlar way be:) ben acaba dükkan açmak için yer mi arasam:)
 
TheORCUN

TheORCUN

Üye
burada 10 dk da türkçeye çevirebileceğin n8 i 50 tl diyorlar way be:) ben acaba dükkan açmak için yer mi arasam:)

Ben açtım bile :D ev :P Telefonunu bozan ark.lar veriyor akşam halledip 3TL'ye veriorm :D:D Gerek çökme, gerek dil, gerek güncelleme :D (hoş güncelleme beleş :D)
 
cabal21

cabal21

Üye
Türkiyede piyasaya sunulan telefonlarda ki bu hataları okuyunca artık telefonuma dokundurtmam zaten türkçe yazılım yüklemek için...
 


Üst Alt