Telefon Tavsiyesi NOKIA n81 mi, 6120 mi?

mupra

Üye
    Konu Sahibi
NOKIA n81 mi, 6120 mi?
önerilerinizi sabırsızlıkla bekliyorum... (daha türkiye de piyasaya çıkmadılar ama çıktıkları anda birini alıcam)
 

ycg35

Üye
duyduğuma göre 6120 nin sar değeri çok yüksekmiş sen en iyisi n81 al
 

Tec/-/no

Üye
6120 de wifi yok bence N81 al cok karizma duruyor
 

ali092

Üye
bence n81 al cunku cok guzel bir telefon ben alacaktim ama n95 aldim ama yinede sen bilirsin simdiden hayirli olsun
 
tabiki n81 sormak bile hata diye düşünüyorum

--------------- Ekleme ---------------

önerilerinizi sabırsızlıkla bekliyorum... (daha türkiye de piyasaya çıkmadılar ama çıktıkları anda birini alıcam)

türkiyede n81 piyasada şu an normal n81 700 ytl civarı n81 8 gb 1000 1100 ytl arası
 

maki20

Üye
n81 al derim ben daha cumartesi aldım süper karizması var her türlü özellik mevcut
n73 me kullanıyorum buda süper ses sistemi harika bunuda tavsiye edebilirim n81 inde sesi güzel
bunlar benden tavsiye kardeş şimdiden hayırlı olsun
 

ycg35

Üye
banada n81 alsanıza 3110c sıktı ya çok sorun çıkarıyo
 

erkan_34

Üye
Kardeşim hiç düşümme şimdi hemen git n 81 al bence ben olsaydım öyle yapardım çünkü
 

Consul9

Üye
YA n81de wi-fi filanda war ama oyun felan oynayamazsın
bizim arkadaşta war;oyun oynarken tuşlara tırnaklarıyla basıyor.
n81in kamerasıda çok iyiydi gliba
 
kardeşim n81 al ama n81 8gb al bütçene uyuyosa
 

vw_006

Üye
arkadaşlar bende n81 almayı düşünüyorum ama telefon satıcıları eski model diolar ama benmde hoşuma gisior bana n81 alana kadar n79 al diyorlar sizce n81 alayım mı karasız kaldım s
 

ltfllh

Üye
n81 al wifi fln var tipide çok güzel
 

erkan_34

Üye
dostum tabiki n81 tek gecerim