ya o değilde şimdi dün n8 gördüm tıpkısının aynısı gibi dokunuyorum ekrana algılamıyordu meğerse tırnak kullanmak gerekiyormuş :/ yan. O yüzden sordum dokunmatiğini neyse arkadaşa geçmiş olsun
- - - Eklendi - - -
aman gönder 5800 ondan iyidir kat ve kat