keremkerem95
Üye
-
Konu Sahibi
-
Htc Desire
Klasik araştırmadan yapılan yorum..Utku™;3110919' Alıntı:n8 diyorum çünkü iphone 4 e çıkan oyunların %75 i n8 de çıkıyor 12 megapixel kamerası var hdmı + usb girişi var.İnternette opera ile dolaşırsan htc yi hız da geçer...multi touch zaten var...ve en önemlisi ooooooo nokia.
Htc desire nin + sı nedir söylermisinKlasik araştırmadan yapılan yorum..
1- iPhone 4 e oyun çıkmaz. iOS ye çıkar.
2-%75 i N8 e çıkıyor falan gibi bir durum sözkonusu değil. % 1 i kadardır ancak.
3-Android OS oyunları N8 in oyunlarına farkını atar. ( Sayı olarak da , kalite olarak da.)
4- Nokia olmasının ne gibi bir + sı var açıklarsan sevinirim
Tabii ki de HTC Desire.. Hatta bekleme gibi bir şansın var ise HTC Desire HD.
Utku™;3111901' Alıntı:Htc desire nin + sı nedir söylermisin
N8 de oyunlar zamanla geliştirilir diye düşünüyorum çünkü yeni bir işletim sistemi symbian 3...Htc desire çıkalı 11-12 ay oldu değil mi? İşletim sistemi android os yeni bir işletim sistemi değil oyunların sayısının fazla olması da çıkış tarihinin daha önce olması diye düşünüyorum kalite de neyde fark atar söylermisin?
Anlatayım kardesim..
Htc desire de işlemci hızı 1 ghz dir.. N8 de ise 680 mhz.. arada 320 mhz fark var. HTC farkını atar.
Htc desire de ram 576 mb dır. n8 de ise 256 mb ram vardır. HTC farkını tekrar atar.
İşletim sistemlerinde ise htc android kullanır n8 ise symbian. android de symbiana farkını atar. dolayısıyla htc burda da n8 e farkını atar..
Ayrıca söyle birsey soylıyeyım . Android in uygulama ve oyunlarının cok olması cıkıs tarihi ile alakalı değildir. Sadece bu işletim sistemını kullanan telefonların cok olmasıyla alakalıdır.
Yeterince neden saydım sanırım. hala sorun varsa sorabilirsin
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?