Nokia N8 vs HTC Desire?

    Konu Sahibi
Nokia N8 vs HTC Desire?
Merhaba arkadaşlar bu sıralarda telefon almayı düşünüyorum ancak çok kararsız kaldım....
hangisini almalıyım karar veremedim bu iki telefonu karşılaştırmamın sebebi fiyatlarınnı yakın olması... bütcem 1100 falan olur en fazla iphnoe 4 düşünmüyorum o yüzden çünkü pahalı galaxy s hakkında bilgim yok ondan bahsederseniz seçenekler arasına koyabilirm şimdi;
Nokia:
-12 mp kamera(gerçi ek özelliklere 12 mp olduğu söyleniyor iphone 5 mp ile hemen hemen aynıymış)
-HDMI çıkışı
-USB bellek girişi
-16 gb dahili hafıza micro SD desteği
-720p video
gibi çok çekici özellikleri var ancak Symbian^3 kullanması biraz kötü geldi...
HTC Desire:
-5 mp (dediğim gibi n8'le kamerası yakın olabilir)
-oda 720p video çekimi yakalıyor..
-en büyük etken Android! uygulamalar ve işletim sistemi bakımından beni en çok çeken bu...
-fiyatlarıda yakın galiba araştırdım biaz ama net bi bilgiisi olan varmı ve arkadaşalar artık kesin karar vermek istiyorum.. çok kararsız kaldım uzun süreli kullanacağım bir telefon olucak lütfen yardım edin...
 
Tepkiler: yasinacar
    Konu Sahibi

fiyatları konsunda ve neden HTC desire olduğuna yönelik açıklamalı yorumlar yaparsanız daha memnun olurum anket değil ki bu..bilgi almak istiyorum tam içime sinsin diye....

--------------- Ekleme ---------------

Başka fikri olan
 

Utku

Üye
n8 youtubedan oyunlara bak istersen
 

batuone

Üye
galaksi işini görür
 
    Konu Sahibi
Galaxy 'nin özelliklerinden bahsedermisinz bana kamerası ve video çekimi iy olan bi telefon lazım... n8 bu yönden çok iyi ama biraz karasızım diğer modellerde çok iyi çünkü...
n8 ayriyetten HDMI çıkışı USB girişi gibi değişik özelliklere sahip birazda o yüzden ilgimi çekti galaxy s'in medya özelliklerinden bahsedermisinz fiyatı nedir acaba birde galaxy S hangi yönlerde diğer telefonlardan üstün?
 

anil585

Üye
Desire Tabiki.nokia symbian kullandıkça ilerleyemez..​
 
Galaxy s 1500 arkadaşım...HTC bi kaç kez gördüm birz karışık geldi ama galxy s işini görür olmadı Wave s8500 al 1000
 
htc desire denedim vodafone hat kullanıyorum nette video seyrederken çok donma yapıyo youtube facebook videolarında bile nedenini bende anlamadım almaktanda vazgeçtim çözüm bulan varmı bilmiyorum bu soruna
 
Ben HTC desire derdim bu ikisi arasında.
İnternette Flash desteği sunan telefonlardan biri(diğerlerini bilmiyorum )
Kamera performansı açısından bilgim yok ama n8 daha üstündür diye düşünüyorum.
Ama n8 de de işlemci sorunu var 680mhz ile bence yavaş kalır ki incelediğim bir videoda işlemci ve symbian 3 ün sıkıntılarından bahsedilio video için link aşağıda

Eğer bunların dışında bir modele daha bakarsan Wave derim. Tek eksikmiş gibi görünen yanı işletim sisteminin bada oluşu. Bence yeteri sayıda uygulama mevcut. Geri kalan tüm özellikleri mükemmel. Fotoğraf kalitesi iyi karanlıkda çekilenler dahil. Hd video kaydı mevcut.
Galaxy s de arkada flash yok bence olmalıydı.
 

Utku

Üye
n8 diyorum çünkü iphone 4 e çıkan oyunların %75 i n8 de çıkıyor 12 megapixel kamerası var hdmı + usb girişi var.İnternette opera ile dolaşırsan htc yi hız da geçer...multi touch zaten var...ve en önemlisi ooooooo nokia.
 

Emre-45

Üye
Klasik araştırmadan yapılan yorum..

1- iPhone 4 e oyun çıkmaz. iOS ye çıkar.
2-%75 i N8 e çıkıyor falan gibi bir durum sözkonusu değil. % 1 i kadardır ancak.
3-Android OS oyunları N8 in oyunlarına farkını atar. ( Sayı olarak da , kalite olarak da.)
4- Nokia olmasının ne gibi bir + sı var açıklarsan sevinirim

Tabii ki de HTC Desire.. Hatta bekleme gibi bir şansın var ise HTC Desire HD.
 

mnstrdnc

Üye
Ben kesinlikle nokia derim.Özellikle 12 mp kamerası carl zeiss optikle htc ye baya bi fark atar.Kıyaslamak bile bana yanlış gibi geliyor.Hızının yavaş göründüğüne bakma kesinlikle öyle değil.Hiç düşünmeden n8 al kesinlikle pişman olmazsın
 

Utku

Üye
Htc desire nin + sı nedir söylermisin
N8 de oyunlar zamanla geliştirilir diye düşünüyorum çünkü yeni bir işletim sistemi symbian 3...Htc desire çıkalı 11-12 ay oldu değil mi? İşletim sistemi android os yeni bir işletim sistemi değil oyunların sayısının fazla olması da çıkış tarihinin daha önce olması diye düşünüyorum kalite de neyde fark atar söylermisin?
 
kesinlikle HTC desire iyi bir cep. ancak samsung galaxy S te onunla eşdeğer ve kaliteli bir cep. eğer bütçen 1100 se HTC desire. üstü 1500 Galaxy S onun kardeşi samsung wave ise sadece 800 TL. ayrıca wave HD çekimi 30 FPS de başarabilen bir cep telefonu. işlemci hızı olsun kamerasında güçlü led flashıyla şu anda piyasanın en kusursuz ve fiyat performans olarak en üstün cihazı wave 1 ve 2 dir.
 

Emre-45

Üye

Anlatayım kardesim..

Htc desire de işlemci hızı 1 ghz dir.. N8 de ise 680 mhz.. arada 320 mhz fark var. HTC farkını atar.

Htc desire de ram 576 mb dır. n8 de ise 256 mb ram vardır. HTC farkını tekrar atar.

İşletim sistemlerinde ise htc android kullanır n8 ise symbian. android de symbiana farkını atar. dolayısıyla htc burda da n8 e farkını atar..

Ayrıca söyle birsey soylıyeyım . Android in uygulama ve oyunlarının cok olması cıkıs tarihi ile alakalı değildir. Sadece bu işletim sistemını kullanan telefonların cok olmasıyla alakalıdır.

Yeterince neden saydım sanırım. hala sorun varsa sorabilirsin
 

Utku

Üye
Ama karizmada n8 farkını atıyor
 

SavinMe

Üye


cok güzel yazmıssın hocam

arkadaslar nedir bu nokia sevdası anlamıs deilim babanızın sirketi galiba nokia ? herkez diyor nokia olsun tastan olsun amacınız nedir anlamıyorum ki ? artık sunu kafanıza soksanız iyi edersiniz nokia diye bise kalmadı sadece sizin gibi nokia kolikler sayesinde ayakta suan nokia !!

artık zaman değişti tamam eskidenb iyiydi symbian ama artık yeni cıkan oyun - uygulama vs.vs. seylere artık ram yetmiyor telefon cok kasıyor takılıyor program oyun güzel hic yok

birde sunu söyleyeyim bende iphone4 var abimde n8 karsılastırmak resmen deli durumuna düşürür insanı habire diyorsunuz n8 de 12 mp .carl zeiss falan filan eminmisin 12 mp olduguna benim iphone 5 mp kamerası ile n8 ile hic bi farkı yok hatta bence daha canlı bile cekiyor

kısacası Nokia nokia diyen arkadasları dinleme pişman olursun...alacaksan iphone 3gs - 4 yada htc modelleri..bence samsung galays 's bulasma samsung sonucta...