delilcansur
Üye
Nokia N8 ŞARJI TAMAMEN BİTTİ :(
Telefonun şarjı tamamen bitti şarja taktım nokia yazısı çıktı ardından 5 nokta yani yükleniyor çıktı sonra kapanıyor bi daha açınca yine öyle oluyor usb'den şarj ettim olmadı ne yaptıysam olmadı kafayı yiyecem bazı yerlerde vidası gevşemiştir diyolar vidası gevşese neden başta açılıyo sonra kapanıyor ??
acil yardım edin yaa
acil yardım edin yaa
