Nokia N8 Sahibi Arkadaşlar, Deneyimlerinizi Buraya Yazın...

  • 6 Kasım 2010
  • 5465 Okunma
  • 27 Cevap

  1. Merhabalar, iyi forumlar.

    N8 sahibi arkadaşlar kullanıcı deneyimlerini buraya yazarlarsa çok sevinirim, hem N8 alacaklar için hem de almayı düşünenler için N8 deneyimlerinin burada toplanması daha iyi olur diye düşünüyorum

    Ben şahsen yazın YGS-LYS sınavından sonra N8 almaya karar verdim fakat aklımda hala bazı soru işaretleri var. Mesela dokunmatiği nasıl, paket içeriğinde telefonla beraber neler var? N8 sahibi arkadaşlar kullanıcı deneyimlerini (yaşadıkları sorunları, beğendikleri yönleri vs.) buraya yazarsa benim gibi birçok arkadaşın N8 hakkındaki soru işaretlerini ortadan kaldırırlar.

    İlgilenecek arkadaşlara şimdiden teşekkür ediyorum.
     


    Yazan: pRime.
  2. N8 hakkinda hersey basliginda bu sordugun ve muhtemelen soracagin sorularin hepsinin cevaplari var...
     
  3. Sizin haricinizde kimse oraya kullanıcı deneyimlerini yazmamış oraya baktım, diğer telefon sahiplerinin deneyimlerini de merak ettim ondan bu konuyu açtım
     
  4. valla bir haftadır elimde eğer sonyericsson satio kullanmadıysan kamera güzel dokunmatik harika ses tek hoperlör ama iyi hız çok iyi tam 4 4lük bir telefon bunu alınca ve yaptıklarını görünce iphone 4 ve diğer androidlerde neymiş ama sadece kullanman lazım diğer yorumları okuma
     
  5. Anlıyorum cevabın için teşekkürler.
     
  6. "çok yavaş, dokunmatiği kötü, kamerası çakma..."

    Bu tip yorumları N8 kullanıcılarından okuyamayacağın kesin, gerisi hayalgücüne kalmış :)

    1 haftadır kullanıyorum, hiçbir sıkıntı çekmedim, ekranıyla sesiyle tasarımıyla ve diğer özellikleriyle tam bir multimedia canavarı, ancak kullananlara ve alacaklara tavsiyem internet paketiniz de olsun, yoksa kaymaksız ekmek kadayıfına benziyor :)
     
  7. hiç bir sıkıntım yok, daha da olmaz inşallah.
     
  8. walla beni zor durumda bırakıyor sık sık bu telefon. web tarayıcısıyla başım büyük belada. kilitlenip kaldı yine geniş aile izliyodum. reload da olmadı, program teli kilitledi sonra reset attım. çok uygulama yükledim acaba onlarla mı ilgilidir bilmiyorum. yine formatlayacam telefonu bu kez belli bikaç programdan fazla yüklemeyecem. arkadaşın iphonedan devam ettik, youtube uygulaması ile onda daha büyük ve gerçekten çok daha kaliteli izledik, acayip bozuldum bu işe. baktım da onun iphonedaki uygulamalar bendekinin üç katı ama telefonu daha hızlı gibi, bir daha bozuldum. n8deki opera tarayıcısından zaten video izlenmiyor çok düşüyor kalite. yeni yazılıma bağladım tüm umutları... ben deneyimlerimi açtığım bi konuya yazdım. memnun olmadığım anlaşılmasın, ama dört dörtlük telefon olmadığı da bir gerçek
     
  9. Ben butun arkadaslara internetlerini wireles ve openspota cevirme cagrisinda bulunuyorum, tavsiye ediyorum buradan...
    Ben sahsen evimdeki interneti sifrelemeden paylasiyorum.. Herkes paylassin, en guzeli o...
     

  10. Ozgur hocam sizin yerinizde olsam çoktan şifreyi koymuştum. Paylaşmak güzel peki ama, biliyormuydunuz;

    Şifresiz kablolu ağlardan kolaylıkla gelen-giden verilerin, ağdaki herhangi bir bilgisayar tarafından, zahmetsizce alındığını ?


    Bunun anlamı; Girdiğiniz kodlar, web siteleri, bankacılık kodlariniz.. v.s....Herşey tehlike altında.

    Veyahutta, Yasal olmayan bir işlemi sizin kablosuz ağınızdan yapıldığını düşünün ? Hacker; sizin ağınızı kullanarak milyonlarca dolar çaldığını düşünün başkalarının hesaplarından ?

    Suçlu olacak olan kimdir ? Tabiki kablosuz ağın sahibi siz..



    Tavsiyeme dikkate alın hocam ;). Yoksa çok fazla başınız ağrayabilir. Benden size söylemesi.. Bilişim konusunda bilgim olduğundan bunu size söylüyorum.
     
  11. Yorumlarınız için çok teşekkürler arkadaşlar çok faydası dokundu, soru işaretlerim de gitti.
     
  12. Tavsiyen dikkate alinmistir... Uyarin icin tesekkurler...
     
  13. "Opera mobile"nin ayarlarıına baktınız mı görüntü kalitesiyle alakalı bişi vardı bence.
     
  14. opera mobile de okar gelişmişlik nerde:D
     
  15. Ben dün nokia shop ta inceledim ekran görüntüsü çok iyi kamera 12mp gibi hiç durmuyor ses çok güzel dokunmatiği çok kötü 3 kere basıyon bişey açmak için
     
  16. Sen eldivenlemi kullanmaya çalıştın
     
  17. Tirnak kullaniyor genelde kullanicilar, Nokia N97 ya da 5800'den kalan aliskanlikla... Tenin hafifce bir temasi yeterli aslinda algimalasi icin, oldukca hassas bir dokunmatik ekrani var dediginin tersine...
    12 MP degil dedigin kamera da kamera lensini koruyan jelatinin cikartilmamis olmasi nedeniyle sana oyle gelmis olabilir.. Dumanli ve bulanik ceker cunku celatin varsa...

    N8'in en zayif yanlarindan birisi mono hoparloru olmasina ragmen ses cok iyi demissin, inan kamera kalitesi ve ekran dokunmatiginin hassasligi mono hoparlorun cikardigi sesten kat kat kaliteli ve iyi...

    Begenmedigin seylerde bir yanlislik var... Yazdiklarina N8 kullanicilarinin hicbirisinin dogru diyecegine ihtimal vermiyorum bir N8 kullanicisi olarak.
     
  18. Valla Ozgur abi beni n8 konusunda en iyi sen aydınlattın sana çok teşekkür ederim yazın kesin n8 alıyorum...
     
  19. hayret.. dokunmatiğe ve kameraya kötü deyip ses çıkışını beğenen ilk yorumcu
     
  20. 1 haftadır kullanıyorum dokunmatiğine ve kamerasına olumsuz yorum yapanlara şaşıyorum.bu cihazı alabilmek için iphone mi sattım ve en doğru seçimi yapmışım... (iphonenin adı, nokia nın tadı.....):oke:
     
Yüklüyor...
13/11/2018 - 04:12