Nokia n8 ne kadar eder ?

messevim

Üye
    Konu Sahibi
Nokia n8 ne kadar eder ?
telefonun kutusu kabloları herşeyi var. Bir arkadaş 350 lira verdi telefona ben ise 390 Dedim. 350 ye versem mi acaba ? 8 -9 ay garantisi var sanırım
 

bayon

Üye
valla ben 500 tl ye satardım kutusu aksesuarları felan bence arkadaş seni keklemeye çalışmış
 

bayon

Üye
sıfır i hepsiburada da 599 lira hocam

hadi ya o kadar dusmusmu o zaman 450 ye satardım sonuçta 12 mp kamera o bile yeter bundan daha dandik x3 ü 350 ye satıyolar valla o kadar zarar etme sonuçta garantisi de devam ediyomus


- - - Eklendi - - -

koy sahibindene zaten yaz da geldi millet genel de bu dönemde değiştiriyo telefonunu elbet bi alıcı çıkar olmadı 450 nin üzerinden pazarlık yaparsın
 

messevim

Üye
    Konu Sahibi

başka siteler de daha pahalı . Kısa bir süre için kampanya yaptılar 599 lira diye. Dediğiniz gibi yapacağım. 420 -450 arası fiyat ta oynayacağım sanırım
 

bayon

Üye
başka siteler de daha pahalı . Kısa bir süre için kampanya yaptılar 599 lira diye. Dediğiniz gibi yapacağım. 420 -450 arası fiyat ta oynayacağım sanırım

ya şimdi sahibindene baktım gerçekten boyası kavlamış telefona adam 350-400 istiyo güme gitmesin telefon aman yani