selly1310
Üye
nokia n8 kullaklık sorunu.yardım please???
rkadaşlar nokia n8 kullanıyorum orjinal kulaklığının üstündeki yürüt durdur ses açıp kapatma ilerletme tuşları çalışmıyor bunları nasıl aktif hale getirebilirim .Ne denedisem olmadı.Acaba kullaklıkmı bozuk.Ne ilere sarıyor ne geri.sırf ses veriyor başka bişi yapmıyor.yani olay sırf ses vermekse bu kadar cok dügmeli bir kullaklık niye koymuşlar kutunun icinde.önerileriniz bekliyorum
