emre817
Üye
-
Konu Sahibi
-
Arkadaşım, güncelleme yaptıktan sonra eski sürüme dönemezsiniz, doğrudürüst araştırmadan niye o işlere giriştiniz. Tekrar pr1.1 yükleyin, jaf ya da phoenix ile dead flash yapın. jaf ve phoenix kullanımı forumda var, gerçi hiç n8 için kullanmadım, genelde 5800xm için kullandım ama matık aynı.arkadaşlar telefonuma ingilizce pr 1.1 yükledim ancak memnun kalmadım kullanamadım zaten çokta hoşuma gitmedi bende eski sürüme dönmeye çalıştım phoenix hata verdi ve telefonu görmüyor eğer görse yine 1.1 sürümünü atayım ki açılsın bari ama oda yok nasıl halledebilirim elbet vardır çözümü
onlar da yazılım atamazlar ki, onların atacağı yazılım da eski yazılım oalcaktır(pr1.1 yok şu anda piyasada) ve bir işe yaramayacaktır. Ellerinde yazılım atmak için(bu durumda downgrade yapmak için) donanım(jaf box falan) falan varsa bilemem tabiiki, ama o da öyle her yerde olmuyor, olsa da işe yarar mı onu da bilmiyorum.arkadaşım neden bilmediğin işlere kalkışırsın gecmiş olsun...inşallah flashı pert etmemişsindir...bence sen hiç birşey yapma telefonu aldığın yere git deki bu açılmıyor yazılım atsınlar garanti filan gerek yok garantiye göndersen onlarda yazılım atacaktır..yani 1 ay gibi cihazından ayrı kalma diye diyorum kendinde sakın deneme cihazı tamamen çöpe atarsın..eğer satıcı bilmiyoruz abi derse bence o dükkanı ve mesleği bıraksın
bende 5800 vardı aynı senin duruma düşmüştüm tabi bende bilmiyordum..aldığım telefoncuya gitti adam zaten direk kendisi dedi yazılım atarken cihazı iptal ettin demi dedi..2 saat sonra gel dedi ve gittiğimde cihazın ilk fabrika çıkışlı sürümü yüklenmiş şekilde yani v40 çıktığında adam bana v31 i yüklemişti..gerçekten uzman biriyse yapıyor adamlar..yani 300000 nüfuslu uşak gibi yerde yapılıyorsa istanbul gibi yerde yapılır kesinlikle
kanka bunda korkacak bişi yok ki teleservice kvk.genpa ücretsiz yapıyor ve aynı gün...servis merkezlerinde...uşakta kütahyada bunların servisi yokki?..kendi çabalarımızla yapıyoruz.
yani benim mesleğim telefonculuk değil burada ki siz değerli arkadaşlarımız sayesinde öğrendik bazı şeyleri...ama adam cep telefonu dükkanı açıyor n8 in çıktığından haberi yok..ama harbiden bu işi bilenlerde zaten istediğin kadar kıvır adamlar işi biliyor...aslında çok basit ama çok riskli bir olay...çoğu arkadaş phoenix ve jaf ne işe yarar onu bile bilmiyor sonra sonuçlar maalesef böyle oluyor..
telefoncuya diyorum ki n8 dış kılıfı geldimi diyorum adamın dünyadan haberi yok öyle bir cihaz mı çıktı diyor...ee mubarek hiçmi nete girmez tv izlemezsin
arkadşlar sorunu çözdüm dead phone seçeneği ile telefonu düzeltmeyi başardım çok teşekkür ederim konu kilitlenebilir
Geçmiş olsun kardeş. Keşke araştırıp yapsaydın işlemlerini.
Downgrade işlemi bambaşka bi olay.
Ama halledebildiysen ne mutlu sana..
Pekala, bu işi kendimiz yaptığımzıda veya yetkili servis dışında farklı bir yere yaptırdığımızda Garanti dışı kalıyor diye biliyorum ben ? Öyle değilmi ? Yani anlaşılabiliyor diye okumuştum bi yerde.
Ben de tam yazıcaktım" herkes bi yorum yapmış, konu sahibinden çıt yok " diyearkadşlar sorunu çözdüm dead phone seçeneği ile telefonu düzeltmeyi başardım çok teşekkür ederim konu kilitlenebilir
bekliyceksin orjınal pr 1.1 çıkınca orjınale döncen başka yol yokarkadaşlar telefonuma ingilizce pr 1.1 yükledim ancak memnun kalmadım kullanamadım zaten çokta hoşuma gitmedi bende eski sürüme dönmeye çalıştım phoenix hata verdi ve telefonu görmüyor eğer görse yine 1.1 sürümünü atayım ki açılsın bari ama oda yok nasıl halledebilirim elbet vardır çözümü
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?