nokia n8 deki sorunu buldum

  • 5 Kasım 2010
  • 9799 Okunma
  • 23 Cevap

  1. arkadaşlar n8 donup kendini resetliyodu ve sorun sim karttan kaynaklanıyomuş eski simkartlarla telefon uyumsuzluk sağlıyor ve kendini resetliyor açıkta 30 tane uyguluma açtım hiçbirşey olmadı şimdi süper çalışıyor:oke:
     


    Yazan: ser06kan
    adilbafralı bunu beğendi.
  2. kullandıkça görcez donup donmadığını
     
  3. doğru tesbit. daha önce de okuduğumu hatırlıyorum başka bir yerde. bilgilendirme için züperkulade teşekkürler. çamuru simkartına atsın millet ;p
     
  4. iphone4 gibi olmasında XD
     
  5. bende şimdiye kadar herhangi bir resetleme olmadı...
    aman allah korusun olmasın da zaten...
     
  6. Benim eski M500 cihazımda da vardı o sorun
     
  7. aynı sorun bendede var ya sim kartı takın diyor. sonra telefon kapanıp açılacak diye bi yazı çıkıyor. tamam a basınca telefon kapanıp açılıyor ve hatsız tercihinde başlıyor. Ondan mıdır sizce?
     
  8. başka bir hatla dene bakalım aynı sorun oluyormu
     
  9. ben 1 haftadır kullanıyorum çok şükür hiç bi sorunla karşılaşmadım
     
  10. Öyle çok sık olmuyo. İki defa oldu şimdiye kadar. benim hat 11 yıllık :D
     
  11. ee hacı git bi tim'e değiştir kartını sen de
    bkz: hattın turşusu kurulmaz
     
  12. bende 3 hafta oldu alalı bazı sorunlarla karşılaştım
    1 bazen donuyor (onunda nedeni telefonu hiç kapatmıyorum aslında iki gunde bir kapatıp açcan telefonu ).
    2 aylık arama kayıtlarına girdimmi ya hafıza dolu diyor yada birden uygulamadan cıkıyor.
     
  13. aynı sorun bendede var ya sim kartı takın diyor. sonra telefon kapanıp açılacak diye bi yazı çıkıyor. tamam a basınca telefon kapanıp açılıyor ve hatsız tercihinde başlıyor. beylerr bende de bu sorun oluyor 2 gündür önceden yoktu ne yapmam gerek lüttfennn yardımm bana
     
  14. Telefonu aldigina pisman oldun mu?
     
  15. daha olmadım ama düzeltemezsem olacagım ve yenisini istiyeceğim.yurtdısı forumlarda telefonun yenisini veriyorlarmıs diyorlar bu sorunu çözebilen var mı beyler aranızda ya da bir bilgisi olan.? intertte n8 de skandal seklinde ortaya atılan problemle alakası olabilir mi acaba?
     
  16. Bende 10 gündür kullanıyorum şükür bir sorun yok ilk kez elektronikte şanslıyım...
     
  17. beyler bu konuda yardım edebilecek işin çözümünü gerçekten bilen biri varsa söylesin lütfenn
     
  18. bn ce sim kart sorunu olabilir yenilet hattını kardeşim 4 tl bişi olmadı garanti yada cihaz değişimi
     
  19. bende de aynı sorun var
     
  20. Ya arkaşalar yardım ya takıldı kafama bende 3-4 defa dondu klidi acıyorum acılmıyo bekliyo falan sapıtıyo reset atıyo vs deli oldum daha 2 hafta oldu alalı:S Sorun ne olabilir ?bayağı bekletiyo yani takılınca ...
     
Yüklüyor...
13/11/2018 - 05:51