Nokia N8 550 TL

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Nokia N8 550 TL
Nokia N8 550 TL Kayseri/İlk kullanıcısından

Resimlerinde görmüş oldugunuz N8'imi ihtiyaçtan dolayı satmak durumundayım, Telefon temizdir sadece resimde gördüğünüz kadarı ile kullanımdan kaynaklı ufak çizikleri vardır. Düşme, çarpma yada herhangi bir darbeye maruz kalmamıştır.

Takas Düşünmüyorum ve sadece ciddi alıcılar telefonumdan ulaşırlarsa sevinirim.



Erdem AKBULUT
0535 070 27 31
Kayseri







 

Pckopat*

Üye
takas düşünürsen pm at telefon güzel hayırlı satışlar.
 

miaculpa

Üye
hayırlı satışlar abicim
 
n8 içimde ukte kaldı. o da sırf tron ile ilgili olmasından. parça parça ödeme olsa gözü kapalı alırdım ama olmaz daha.
 
erdem abi eylül 15 ine kadar satılmazsa alacağım
 

iizzz

Üye
erdem inşalah satarsın ihtiyacını görürsün
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...