Nokia n73 Vs W810i

caaner

Üye
TABİKİ W900i 30 saat kadar MÜZİK ÇALMA DESTEĞİ HARİCİ 470 mb bellek (ne alaka) :-D
 

NoOSe

Üye
ben w810i kullanıom ama n73 daha iyi w810 sadece görüntülü konuşma bide nokia nın tel nu oldugu için geçio
 
arkadaşım sony ericsson w 810 ses bakımından süper bi program ama n73 bunu katlıyo çünkü n73 de symbian ve java ve birçok özellik var ve ses
 

mmkar

Üye
tabikide W810i
 

myloo

Üye




sen telefondan anlıosan bende bişi bilmiorum yaptığın yorumdan belli zaten bişiden anladığın yok zaten anlasan acoustic atar öle denerdin şunabak yaanlamadan yorum yapmayın takoz değilde ne peki???

--------------- Ekleme ---------------




sen de anlamadan yorum yapmışsın sony ericsson ismi yeter bi kere nokia daha düne kadar telefon yapamıodu doğru düzgün gerçi şimdi yapıo da ne oluo hepsi takoz gibi kamyonların altına koyulacak cinsten bırakın artık kapatın şu muhabbeti bunlar n73 diye ısrar etsin dursun kaliteden anlayan sony ericsson kullanır kamerasının 2 mp olduğuna da bakmayın 3.2ye 5 basar otofocus var nokia hangi telefona otofocus özelliği koymuş söleyin bakalım...
 

safakk

Üye
ya hocam sen sony ericsson bayisinde falan çalışıyorsun herhal nedir bu öfken nokia ya karşı zaten konun açıldığı yerde meymenet yokki sony başlıına yazarsan nokia kullanmayan bi sürü telefondan anlamaz abuk subuk yorum yazar hem ben w810 i yi de n73 ü de kullanmış ve bilen bir insanım ve yazdıklarımda benim görüşüm eğer kendi görüşünden başka bir görüşe tahammülün yoksa yanlış forumdasın normal bir şekilde konuşa bileceksen yaz buraya ayrıca sen hiç w810i ile n73 ün fotograf ve video kalitelerini yanyana getirip inceledin mi büyük ihtimalle icelemedin ve buraya ordan burdan duyduğun yada w810i kullanıyorsun diye sırf kendi telefonunu üstün göstermek amaçlı böyle yazıyorsun sonra acustik makustik demişin geç bunları ne yaparsan yap n73 ü geçemez aynı zamanda n73 e de core player attığında abimin laptobunu 2 ye katlamakta he ama w810i nin de mega bassı da yabana atılmaz bir özellik olduğunu vurguladım eğer forumda benim yazdığım o yorumdan daha objektif bi yorum bulursan bu siteyi terk edicem
 
n73 le o telefonu kıyaslaman bile hata ama benim 6230i de fena sayılmaz 2 kere yüksekten düştü sapasağlam MAŞŞALLAH!!
 

kubiimc

Üye
benim n73 var super bişey yaa
 
Siemens dir sony ericson dur samsung dur falan herşey üretiyor ama nokia sadece telefon üretiyor o dalda uzmanlaşmış artık
 
w810i kamerası dışında herşeyine basar n73 ün
 
N73 daha iyi. Ben şahsen N73 kullanıyorum ve telefonumdan çok memnunum.
 

memo8807

Üye
tartısmaya gerek yok nokia olması bile yeter
 

swec

Üye
N73 w810i ye tartışmasız 100 basar. Ben her ikisinide kullandım N73 bir numara.
 

umutulas

Üye
bence tartısma gereksiz ikiside harika tlflar.
 

_viper_

Üye
tabıkı n73 bole bı konu acma ıstegi neden duyudun anlamaddım
 

dipower

Üye
n73 tabikide ne arasan bütün öellik war
 
w810i n73ün yanına bile yaklaşamaz ben n73 kullanıyorum ve çokta memnunum
 
kardeşim herkesle tartışabilirim w 810 iiii n 95 olsa neyseee