caaner
Üye
Ewt kullandım müzikmiş burakın şu müzik açısındanda N73 1000000 kat daha ii kamera açısındanda bence dediğim igib W810i 5 para etmez beaa kibar mış N73 takoz dicek adamı ben tanımam ya sen neler saçmalamışsın
öncelikle şunu hatırlatmamda fayda var konunu cep telefonları genel kısmına açmanı öneririm ve açtığın yere görede bu sorunun cevabı değişir bu konuyu nokianın yerine açsaydın genelde ordakiler w810i kullanmadığından sana n73 diceklerdi buraya yani sony erizsson kısmına yazmışın ve iddaa ediyorum burda yorum yapanların %99 u n73 ü sadece vitrinden okuduğu bilgiler ve orda burda okuduğu kah karalama kah sorun bölümünü okuduğundan sana w810i dicekler ancak ben 2 sini birden kullanmış kişi olarak w810i yi oyuncak gibi buluyor önermiyor malzeme kalitesini n73 e göre düşük buluyor ve yazılım olarakda tam bi rezillik deyi nitelendiriyorum n73 e kıyasla w810i nin tek artısı walkman özelliği ve telefon hızı onun dışında n73 2 ye katlar 4 le çarpar karakökünü alır
ya hocam sen sony ericsson bayisinde falan çalışıyorsun herhal nedir bu öfken nokia ya karşı zaten konun açıldığı yerde meymenet yokki sony başlıına yazarsan nokia kullanmayan bi sürü telefondan anlamaz abuk subuk yorum yazar hem ben w810 i yi de n73 ü de kullanmış ve bilen bir insanım ve yazdıklarımda benim görüşüm eğer kendi görüşünden başka bir görüşe tahammülün yoksa yanlış forumdasın normal bir şekilde konuşa bileceksen yaz burayasen telefondan anlıosan bende bişi bilmiorum yaptığın yorumdan belli zaten bişiden anladığın yok zaten anlasan acoustic atar öle denerdin şunabak yaanlamadan yorum yapmayın takoz değilde ne peki???
--------------- Ekleme ---------------
sen de anlamadan yorum yapmışsın sony ericsson ismi yeter bi kere nokia daha düne kadar telefon yapamıodu doğru düzgün gerçi şimdi yapıo da ne oluo hepsi takoz gibi kamyonların altına koyulacak cinsten bırakın artık kapatın şu muhabbeti bunlar n73 diye ısrar etsin dursun kaliteden anlayan sony ericsson kullanır kamerasının 2 mp olduğuna da bakmayın 3.2ye 5 basar otofocus var nokia hangi telefona otofocus özelliği koymuş söleyin bakalım...
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?