hamza416
Üye
N73 bende aldım kullanıyorum yavaslılık var ewt alıcaksan k.v.k garantili almanı tavsiye ederim çünkü diğer firmalardan alırsan oldukça başın ağarır benim bi arkadaş var n73 me almış alman malı k.v.k garantisiz 4defa ard arda gönderdi hala aynı sorunlar unutma nokia telefon alıcaksan k.v.k tercih etmelisin......


