Nokia N73 Sertifika sorunu..!

Sponsorlu Bağlantılar

merveyy

Üye
Menü > Araçlar > Uygulama Yöneticisi (uyg. Yön. adıyla geçer) burada Seçenekler'den Yazılım Yükleme sekmesindeki "Sadece İmzalı" seçeneğini "Tümü" olarak değiştirin. hemen altındaki Çevrimiçi Sertifika Kontrolü'nü de Kapalı konumuna getirin..

alıntıdır!


heyyo işe yaradı e71 de teşekkurler
 


selman78

Üye
arkadaşlar ben sizin dediginizin hepsini uyguladım ama bi sonuc alamadım neden:aha:

--------------- Ekleme ---------------

bu sertifika olayını vidyolu anlatımı varmı ki
 
gs_1991_apo

gs_1991_apo

Üye
bende bir sonuc alamadım ne ayaksa ::)
 

alpay531

Üye
bndede sertifika sorunu diyor tel i nokia club a götürdüm v4.0839.42.2.1 bunu yükledilerr ama hala sertifika sorunu diorr :( arkadaslar bunun bi çözüm yolu yoqmuu yerdım larınız için simdiden tşkr. :(
 
sheik38

sheik38

Üye
EVET ARKadaşlar artık sorun yaşamayacaksınız kesin cozumu buldum ve telefonuma yaptım % 100 gerçek 10 numara çalışıyor.Sertifika sorununun tek sebebi telefonunuzun versiyonu
*#0000# yapınca En üstte telefonunuzun versiyonu yazar örn :(V 4.0839.42.0.1) versiyonunuzun boyle olması lazım bu versiyon en yuksek versiyondur eğer bundan değişik bir versiyon yukluyse telefonunuzda sertifika hatası alırsınız versiyon boyle değilse bir telefoncudan bu versiyonu atmasını soyleyın % 100 çalışıyo beyler benden bu kadar


arkadaşım bnm telefonda versiyon
V 4.0839.42.2.1
bu daha üst versiyon olmasına rağmen bundada aynı sorun oluyo.. :vur
 
lestatahmet

lestatahmet

Üye
:tebessüm: :tebessüm: :tebessüm: :tebessüm: :tebessüm: :tebessüm: :tebessüm:


KENDİM HAZIRLADIM YAPTIM VE YÜKLEDİM.Eyer n73ünüz ver ve serfika sorununuz var ise buyrun size.Gerçekten sorunu çözüyor.O kadar hazırladım bakmadan geçmeyin lütfen please.... :D :D :D sertifaka sorunu ve tarihi geri alma sorununu ikisinide çözüyor.

NOT: sadece n73 için hazırlanmıştır eyer verdiğim linki indirip uygularsanız bana bir teşekkürü çok görmeyin :D :D :D
 

bozkurt_cann

Üye
76107610 kardeş sağolasın verdiğin bilgi çok işime yaradı teşekkür ederim :oke:
 

masal149

Üye
tesekürler
 

sempatik_83

Üye
telefonun saat ayarına gir veya juesriği aşağıya bas gelir
 

davutgökdemir

Üye
telefonun tarıhını nasıl gerı alacagım anlatabılırmısınız
 

mc1111

Üye
uygulama erişimine izin verilmedi diyo
 

for_lif3

Üye
:tebessüm: :tebessüm: :tebessüm: :tebessüm: :tebessüm: :tebessüm: :tebessüm:


KENDİM HAZIRLADIM YAPTIM VE YÜKLEDİM.Eyer n73ünüz ver ve serfika sorununuz var ise buyrun size.Gerçekten sorunu çözüyor.O kadar hazırladım bakmadan geçmeyin lütfen please.... :D :D :D sertifaka sorunu ve tarihi geri alma sorununu ikisinide çözüyor.

NOT: sadece n73 için hazırlanmıştır eyer verdiğim linki indirip uygularsanız bana bir teşekkürü çok görmeyin :D :D :D

ellerine saglık denedim ÇaLısıyor Tesk:)
 
kazanova520

kazanova520

Üye
n73 de tarihi geeri aldım halen sorun devam ediyorrr yüklüyemiyorum coğu programları yardım lütfwn
 
serseri_bjk_li

serseri_bjk_li

Üye
süpersiniz arkadaşlar Allah razı olsun mantıklı çözümleriniz için...
 

winneras

Üye
hack felan güvenli değil zaten bu işler karma karışık okuldan nefret ediyom :S
 

dogano

Üye
Arkadasım bende yeniyim ilk önce v
 
asi430

asi430

Üye
telim tarihini bir ileri bir geri yapmak istemiyorsan telini hack yap bence ben öle yaptım ..şimdi sorun yok...
 
mahsun çolpo

mahsun çolpo

Üye
evet yaaa
 
nfsnihat

nfsnihat

Üye
Kardeşim Opda sertifikan varsa, Secman programını sertifikalandırıp telefonuna kur ve kök sertifikasını telefonuna yüklettir. Sorunun düzelecektir. Sertifikan yoksa forumda Opda'dan sertifika alma yollarını bulabilirsin. Saygılar.
 


Üst Alt