link kırık
istersensor Üye http://www.maxicep.com/symbian-s60v3-destek/nokia-n73-sertifika-sorunu-7-47794.html bidaha sertifika sormaz http://www.maxicep.com/symbian-s60v...011-son-496800.html?highlight=istersensor+n73
http://www.maxicep.com/symbian-s60v3-destek/nokia-n73-sertifika-sorunu-7-47794.html bidaha sertifika sormaz http://www.maxicep.com/symbian-s60v...011-son-496800.html?highlight=istersensor+n73
ali03547 Üye arkadaşlar bende c: sys var bın klasoru yok acıyorum acılmıyor ne denedıysem olmadı offf offf bır yol gösterinn
arkadaşlar bende c: sys var bın klasoru yok acıyorum acılmıyor ne denedıysem olmadı offf offf bır yol gösterinn
BJKDRAGON1 Üye mehteren' Alıntı: arkadaşlar kusuruma bakmayın ama telefonun tarihini nasıl geri alıyoruz n73 aldım yeni bir çok pro da sertifika soruyor yardım lütfen Genişletmek için tıkla ... araçlar/ayarlar/tarih ve saat/tarih böyle yaparak alabilirsin
mehteren' Alıntı: arkadaşlar kusuruma bakmayın ama telefonun tarihini nasıl geri alıyoruz n73 aldım yeni bir çok pro da sertifika soruyor yardım lütfen Genişletmek için tıkla ... araçlar/ayarlar/tarih ve saat/tarih böyle yaparak alabilirsin