alican_3
Üye
nokia n73 çevrimiçi paylaşım YARDIM

iyi günler benim küçük bi sorum olacaktı. yardımcı olursanız sevinirim.ben n73 telefonumdan facebook çevrimiçi paylaşımdan fotograf göndermek istiyorum. yeni servis eklemek için gerekli adresleri veya çevrimiçi paylaşım için facebook programı varmı? ben cebime windows live messengeri atarken spacede kuruldu çevrimii paylaşımda ve spaceye fotograf ordan atabiliyorum. bu konuda bana yardım cı olabilirmisiniz? menü-galeri-görüntü ve videolar -secenek webden yükleme veya çevrimiçi paylaş olarak geçiyor!!!

iyi günler benim küçük bi sorum olacaktı. yardımcı olursanız sevinirim.ben n73 telefonumdan facebook çevrimiçi paylaşımdan fotograf göndermek istiyorum. yeni servis eklemek için gerekli adresleri veya çevrimiçi paylaşım için facebook programı varmı? ben cebime windows live messengeri atarken spacede kuruldu çevrimii paylaşımda ve spaceye fotograf ordan atabiliyorum. bu konuda bana yardım cı olabilirmisiniz? menü-galeri-görüntü ve videolar -secenek webden yükleme veya çevrimiçi paylaş olarak geçiyor!!!
