Nokia Lumia'lar Yandex ile gelecek!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

şeyhülislam

Üye
    Konu Sahibi
Nokia Lumia'lar Yandex ile gelecek!
Bugünden sonra piyasaya sürülecek olan bu Nokia'lar, varsayılan olarak Yandex ile arayacaklar!


Nokia ve Yandex'in işbirliği sonucunda 21 Kasım 2012 tarihinden itibaren piyasaya çıkacak olan Nokia Lumia akıllı telefonlar, varsayılan arama motoru Yandex ayarlanmış olarak piyasaya sürülecek. Bu yeni işbirliğinin amacı, Türkiye'deki kullanıcılara özel geliştirilmiş, daha yerelleştirilmiş ve Türkçe dil desteğiyle kullanımı daha kolay bir arama deneyimi sunmak.

Konuyla ilgili görüşlerini dile getiren Nokia Türkiye Genel Müdürü Çiçek Uyansoy İcan, "Dünyanın en yenilikçi akıllı telefon serisi Nokia Lumia ile kullanıcılarımızın hayatını biraz daha kola kolaylaştırmayı amaçladık. Ürünün tüm üstün özelliklerinin yanı sıra Yandex arama motoruyla kullanıcılarımıza daha yerelleşmiş ve Türkçe dil desteğiyle kullanımı daha kolay bir arama deneyimi sunacağız. Nokia olarak önümüzdeki dönemde, tüketicilerin beklenti ve ihtiyaçlarına yönelik olarak yenilikçi ve farklı çözümler sunmaya devam edeğiz" dedi.

Yandex Türkiye Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Ali Yalçındağ ise, "Nokia gibi çok sevilen ve köklü bir mobil telefon üreticisiyle böylesine bir işbirliği yapmak çok mutluluk verici. Bilginin ve bilgiye erişimin en önemli değerler olarak karşımıza çıktığı, bununla bağlantılı olarak mobil internet kullanımının her geçen gün arttığı günümüzde, mobil arama da giderek daha fazla önem kazanıyor. Türkiye'ye özel olarak geliştirilen Yandex arama teknolojileri, bundan böyle Nokia Lumia kullanıcılarına daha da yakın olacak" dedi.
CHIP
 


Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
Haber için :tşk:
 
DeEenzameMan

DeEenzameMan

Üye
Sevinmedim. Bu yandex zaten Rus'larin. Hep reklam.
 
  • Beğen
Tepkiler: ~N.A.W.Y~
CasuS_87

CasuS_87

Üye
:tşk:
 
R.A.M

R.A.M

Üye
Google ile geleceğini sanmıyordum mantıken.
 
somurtukk

somurtukk

Üye
yandex i kullanmıyorum. pek sevmedım o arama motorunu ben.
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
google iyidir.
 
  • Beğen
Tepkiler: ~N.A.W.Y~

Kerim.336

Üye
Google i hicbi arama motoruna degismem
 

şeyhülislam

Üye
    Konu Sahibi
google youtube bunlari degistirmeye kalkip yenilik getirmeye calisirsan sen zarar gorursun google degil
 
PriZm

PriZm

Üye


Google da Amerika'nın?
Burda ülke polemiği yapmıyoruz.arkadaş haklı.Yandexte sürekli reklam çıkıyor.ayrıca Google kadar arama konusunda iyi değil.ve Google'ın reklamları yok en azından
 
  • Beğen
Tepkiler: DeEenzameMan ve OttomaN TigeR
Placebo-

Placebo-

Üye
Öyle yorumlar yazılmış ki sanki telefonda Google kullanılamıyor. :D
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye

şeyhülislam

Üye
    Konu Sahibi
Öyle yorumlar yazılmış ki sanki telefonda Google kullanılamıyor. :D

direk google acilmiycak wwww.google.com.tr yazicaksin. Google ve yandex arasinda daglar daglar kadar fark var.

- - - Eklendi - - -

tabi 4 degil 3 tane w ile
 

Kerim.336

Üye
Ya İyide anasayfa adresi degistirilemiyo mu?:allalla:
 
Metin MF

Metin MF

Üye

Burda ülke polemiği yapmıyoruz.arkadaş haklı.Yandexte sürekli reklam çıkıyor.ayrıca Google kadar arama konusunda iyi değil.ve Google'ın reklamları yok en azından

Yahu ben mi yapıyorum polemiği!
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt