alical33
Üye
evet hesaplar bölümünden facebook hesabını eklediğin zaman yazışmalar bölümünde sağa çekince facebooktaki online kişileri görüm mesajlaşabiliyorsun kişiler bölümünde ben diye bi kısım var ordan durum güncelleyebiliyorsun kim ne yapmış paylaştıkarı aynı tarayıcıdan girmiş gibi görünüyor beğenip yorum yapabiliyorsun bildirimlerde oraya geliyorNasıl yani facebook u uygulaması olmadan kullanmak mümkün mü?

