Nokia Lumia 990 .?!

    Konu Sahibi
Nokia Lumia 990 .?!
Arkadaslar Bir Belcika Sitesinde Gordugum Konsept Cihazi Sizlerle Paylasmak Istedim ..
Nasil Sizce .? Olabilir Mii .? (Daha Once Acilmisti Sanki Konu Ama Aradim Bulamadim, Otomatik Sistemdede Cikmadii)

Resimler ;
























Ozellikler ;



  • [*=left]Operating System Windows Phone 8 + (Portico)
    [*=left]Quad / octo core 1.5 or 1.8 GHz
    [*=left]2 GB of RAM
    [*=left]Display 5 “FullHD, PureMotion HD +, ClearBlack, Gorilla Glass 3
    [*=left]Aluminum frame and polycarbonate cover
    [*=left]Available in five different colors (white, gray, red, yellow and cyan)
    [*=left]16 megapixel rear camera with dual LED flash PureView
    [*=left]Front camera 3.2 megapixel
    [*=left]32/64GB memory expandable with microSD up to 64GB
    [*=left]4 built-in speakers manufactured by Monster
    [*=left]3600 mAh battery
    [*=left]NFC, Bluetooth 4.0

Olabilir Mi Boyle Bir Cihaz Arkadaslar .?
 
dehşet

efsane lumia 920 ile uyandı bu cihazla doğrulur bir sonrakiyle ayağa kalkar diyorum..
 
valla onu bunu bilmem ama böyle dehşet taşırmlı birşey çıkar inşallah
 
Bu da güzel bir konsept.
Ancak ısınma sorunlarından dolayı Nokia'nın artık Polikarbonat kasayla işi olacağını sanmıyorum
Daha önce sızan bilgilerde olduğu gibi, bundan sonraki Lumialar muhtemelen Alüminyum kasaya sahip olacaktır.
 
Tepkiler: Esendağlı
Of beeee dehşet bi cihaz olmuuuuş bana 3100mAh bile yetmez ama neyse
 

Enes

Üye
keşke olsaaaa
 
    Konu Sahibi
Bence Olabilir .. Neden Olmasin .? =]
 

SheFy

Üye
onu cok basit duruyor
 
süper cihaz valla teşekkürler
 

Silinen Üye 2392690

Kapalı Hesap
Daha önce yayınlanan konsept daha iyi gibiydi özellik bakımından ufak tefek bir üstünlük sağlasada telefonda birde görünüş olmalı.Boyuna değilde enine vermiş olmadı bu Samsungun ince yanıyla tutulduğunu varsayarsak ilk konsept biraz yakın duruyor.
 

Duran.Y

Üye
tasarımı mükemmel olmuş gerçektende içerik de harika nokia doğru buluyor sanırım tekrar
 
acayip yaa hayran kaldım donanıma doğrusu