Nokia Lumia 920 Pro Camera Vs Normal Kamera :)

q0nzalez

Üye
    Konu Sahibi
Nokia Lumia 920 Pro Camera Vs Normal Kamera :)
Enstantane Hızı Düşük şekilde gece 02:00 da ev içinde çekilmiş dışarıdan gelen ışık sadece sokak lambası

Pro cam Çekilmiş
ISO : 1000
Enstantane Hızı : 4s (En son)
Beyaz Dengesi : Oto
Flaş : Kapalı


Normal Kamera ile Çekilmiş
Flaş : Kapalı
Mod : Otomatik



Pro kamerada iso değeri yüzünden noktacıklar çok belirgin ama bence flaş kullanmadan çekildiği için yeterince üstün diğer akıllı telefonlara göre
 

ÖEY

Üye
Pro cam'in ne kadar iyi bir uygulama olduğu yine ortaya çıkmış
 
Yapmayın Arkadaslar Siz Böle Yapıorsunuz Dahada Çok Canımız Çekiyor
 
Bir de ISO yu 3200 e çekip koysaydın. Noktalar uçuşuyor ama "Ben Lumia yım, bu kadar ışık alırım" diyor resmen telefon
 

q0nzalez

Üye
    Konu Sahibi
Bir de ISO yu 3200 e çekip koysaydın. Noktalar uçuşuyor ama "Ben Lumia yım, bu kadar ışık alırım" diyor resmen telefon
bu gecede 3200de çekerim o zmnda fotoğrafın her yerinde kar taneleri varmış gibi olur ama nse
 
Telefonun normal çekiminde bile diğer telefonlardan çok daha aydınlıktı, Procam le farkı bastı nokia
 

sekajmer

Üye
Normal kamerayla çektiğim fotoların hepsini sildim len
 

q0nzalez

Üye
    Konu Sahibi
Telefonun normal çekiminde bile diğer telefonlardan çok daha aydınlıktı, Procam le farkı bastı nokia

aynen katılıyorum bence artık bide normal kamerayı kaldırsınlar böle bi uygulama varken normal kamera sadece yer tutmaktan ibaret olur bence çünkü pro cam varken diğerinin kullanılacağını sanmam
 
Otomatik ayarlarda çekilen fotoğraflarda hiç bir fark yok.
 

q0nzalez

Üye
    Konu Sahibi
aynen yakınlaşmada ve sonrasında netleştirmede fark var biraz. ve en büyük farklardan biride odaklama.
Pro Camera


Normal Kamera



normal kamera ile parmağa dokunarak odaklasam bile yakın mesafe olduğu için sanırım odaklamıyo
 
arkadaşlar bu procamera uygulaması nasıl ? yükleyelimmi ?
 
Evet, yalnız kullanabilmek için Amber yüklü olması gerekiyor
 

Hagios

Üye
Evet, yalnız kullanabilmek için Amber yüklü olması gerekiyor

Hayır alakası yok. Sadece GDR2 yüklü telefonlarda pro cam'ı kullanabilirler.Amber bazı özelliklerini iyileştiriyor.Fakat arkadaşın sadece GDR2 yüklemiş olması kullanmasına engel değil.

Ben OTA'dan GDR2 güncellemesini yaptım,amber güncellemesi henüz gelmedi ama mağazada arattığımda Nokia Pro Cam diye bi uygulama çıkıyo bu sizin bahsettiğiniz uygulamamı ?

Evet.Sanırım OTA ile güncelledin ve sadece GDR2 yükledin.Pro cam'ı indirip kullanabilirsin.