Samsung'muş,S3'müş En iyisi Lumia 900![]()
aynenHaklısın ama yinede Lumia900 diyorum![]()

Ben burda s3 diyeceğim,wp ye birazdaha zaman tanımak lazım


vallaha çoğu yerde s3 ü kimse beğenmiyor özellikle s3 yerine s2yi tercih ediyor millet veya burada olduğu gibi lumia900 tercih ediyorlarmadem öyle bu 10milyona yakın satılan s3 leri kim aldı arkadaş
![]()
![]()

Videoda test eden adamın da söylediği gibi;
"S3 hemen her yönden daha üstün. Ancak Lumia 900 de tek çekirdekli olmasına karşın, dört çekirdekli S3 karşısında gayet başarılı ve performans olarak neredeyse kafa kafaya."
Dip Edit: Lumia 900'ün çift yada dört çekirdekli, WP8'li halini düşünün. Offf ki off...![]()

Videoda test eden adamın da söylediği gibi;
"S3 hemen her yönden daha üstün. Ancak Lumia 900 de tek çekirdekli olmasına karşın, dört çekirdekli S3 karşısında gayet başarılı ve performans olarak neredeyse kafa kafaya."
Dip Edit: Lumia 900'ün çift yada dört çekirdekli, WP8'li halini düşünün. Offf ki off...![]()
ağzından bal damlamışLumia 900'ün çift yada dört çekirdekli, WP8'li halini düşünün. Offf ki off...![]()

Samsung'a gıcık oldum kore için ürettikleri cihaz tasarım ve diğer özellikleri açısından filan çok daha iyi bizi kekliyorlar.![]()
şaka bir yana daha kesin bir şey yok
