Aklı ve mantığı ile hareket eden insan kuşkusuz İphone 4S'i tercih eder. Ben hiç bir mesajımda da 900'ü kesinlikle kötülemiyorum tamam oldukça iyi bir tasarıma ve belki de kendi çapında iyi bir donanıma sahip bir cihaz. 900'ü savunanlar da %90 Nokia ne kadar üstün ya da alt seviye cihaz çıkartırsa çıkartsın Nokia markasından vazgeçemedikleri içindir. Tamam bende İphone 4S aldım ama N8'imi şimdilik satmayı düşünmüyorum. 2 cihazıda aktif olarak kullanıyorum. Her 2 cihazında yeri benim için ayrıdır. Ancak N8 son cihazım olduğunu söyleyebilirim. Ne Nokia ne de Apple fanıyım. Nokia çift ya da 4 çekirdek 1.5 Ghz destekli işlemcili, 1gb ram tegra gpu, android işletim sistemli mobil cihaz çıkartırsa şayet gidip ilk alanlardan birisi de ben olacağım. Nokia bu zihniyet ile ilerleyeceğine daha çok gerileyecektir bundan emin olabilirsiniz. Bu tür cihazları ancak Nokia fanları Nokia'dan vazgeçemeyen belirli kısımlar alacağı ap açık ortadadır..