Yardım Nokia Lumia 1020 Şarj Sorunu

Sponsorlu Bağlantılar

OlvidaMe

Üye
    Konu Sahibi
Nokia Lumia 1020 Şarj Sorunu
Arkadaşlar Merhaba Ben Lumia 1020 Kullanıcısıyım Ama Aldığımdan Beri Bekleme Modunda Şarjı Saatte %4-5 Düşüyor Net Fln Kapalı Olmasına Rağmen. Uçak Modunada Alınca Aynı Sorun Devam Ediyor. Ne Önerirsiniz Arkadaşlar ?
 


darkmaster

darkmaster

Üye
telefonunuzu sıfırlayın.
 

OlvidaMe

Üye
    Konu Sahibi
Sıfırladım Ama Sorun Devam Ediyor.
 
darkmaster

darkmaster

Üye
yedeği geri yükleme sıfırdan dene birde. yine olmazsa kurduğun programlardan bir tanesi uyumsuzluk yaşayıp buna sebep oluyor olabilir.
 

OlvidaMe

Üye
    Konu Sahibi
Yedeği Yüklemedim. Sıfırladıktan Sonra Hiç Program Kurmadım O Şekil Beklettim Yine Aynı.
 
StartTheGame

StartTheGame

Üye
Servise gösterin bi belki yazılımında falan sorun olabilir yada wifi falan açıksa uygulamalar açık kalıyorsa bluetooth açıksa ondan olabilir benim 920 de de ara sıra oluyor bluetooth açıkken kapat bir öyle dene :D olmazsa yine servise yada aldığın yere götür bir sor :D
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
Wifi,Bluetooth,konum açık olmasın,arka plan uygulamalarında gereksiz çalışan uygulama olmasın,kişilerde twitter hesabı tanımlıysa "ayarlar>kişilerimi filtrele'den twitter tikini kaldır.

Bunları kontrol ettikten sonra şarjını tam doldur,telefonu kapat aç ve tekrar test et. Bu şekilde saatte %1-2 arası düşüyorsa her şey normaldir.

Sent from my RM-937 using Board Express
 

OlvidaMe

Üye
    Konu Sahibi
Servise gösterin bi belki yazılımında falan sorun olabilir yada wifi falan açıksa uygulamalar açık kalıyorsa bluetooth açıksa ondan olabilir benim 920 de de ara sıra oluyor bluetooth açıkken kapat bir öyle dene :D olmazsa yine servise yada aldığın yere götür bir sor :D
Herşeyi Kapalı Ama Sorun Devam Ediyor. Sıfırladıktan Sonra Uçak Moduna Aldım Yine O Şekil Şarj Tüketimi Devam Ediyor.
Wifi,Bluetooth,konum açık olmasın,arka plan uygulamalarında gereksiz çalışan uygulama olmasın,kişilerde twitter hesabı tanımlıysa "ayarlar>kişilerimi filtrele'den twitter tikini kaldır.

Bunları kontrol ettikten sonra şarjını tam doldur,telefonu kapat aç ve tekrar test et. Bu şekilde saatte %1-2 arası düşüyorsa her şey normaldir.

Sent from my RM-937 using Board Express
Maalesef Sorun Devam Ediyor Teşekkür Ederim. Yazılımı Atmak İstedim Nokia Care İle Onda da Rm-875 Adında Yaptığım Klasörü Görmüyor Program. Kaldı Öyle. Kıbrısta Okuyorum Anca Tr ye Dönünce Garantiye Gönderebilirim. Teşekkürler...
 

skynet

Üye
Hocam klasör ismini rm-875 olarak yazacaktın :)
 


Üst Alt