Arkadaşlar bu haritaları yüklemeye çalışıyorum indir diyorum türkiye haritasını kuyruğa alındı diyo kalıyo neden ? bir türlü düzelmedi yaa
onları iptal edip sadece Türkiye'yi seçen büyük yeniliği söylüyorum..şehir sınırları kesik çizgiler ile belirtilmiş..bence harika bir özellik..ayrıca marmara bölgesinde birkaç eksik ve hatalı yol düzeltilmiş..mesela bursa bilecik arası artık şehrin içine sokmuyor..dışından otobanla götürüyor..

