Nokia Harita Güncellmesi Ovi 'de .

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
sibernetik

sibernetik

Üye
    Konu Sahibi
Nokia Harita Güncellmesi Ovi 'de .
Symbian Belle İçin Nokia Harita Güncellmesi Ovi 'de .

benim telefonda Temel Avrupa Haritası , Türkiye Haritası ve Almanya Haritası Güncellendi. Sizinkinde ne güncellenir bilemem.. Haritalar güncellendi program değil .
 


.Murat.

.Murat.

Üye
şu an görünmüyor
haber için teşekkürler
az önce yoktu şimdi var
 

blackcemre

Üye
Sürüm Kaç?
 
achambo

achambo

Üye
güncelleme ne
 
gkcll

gkcll

Üye
teşekkürler
 

Plesk234

Üye
Bende Yok güncelleme
 

bayon

Üye
arkadaşlar uygulama güncellenmiyor türkiye haritası güncelleniyo telefondaki HARİTA YÜKLEYİCİDEN kontrolünü yapabilirsiniz wfi ile
 
___kaptan___

___kaptan___

Üye
Teşekkürler :)
 
Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye
bende de çıktı.eve gidince güncellerim.teşekkürler.
 
tufless

tufless

Üye
Arkadaşlar bu haritaları yüklemeye çalışıyorum indir diyorum türkiye haritasını kuyruğa alındı diyo kalıyo neden ? bir türlü düzelmedi yaa
 

brsclkr

Üye
Arkadaşlar bu haritaları yüklemeye çalışıyorum indir diyorum türkiye haritasını kuyruğa alındı diyo kalıyo neden ? bir türlü düzelmedi yaa

kardeş diger ülkelerin haritalarını da seciyor bazen albania'dan başlıyor indirmeye :D onları iptal edip sadece Türkiye'yi seç
 
tufless

tufless

Üye
Yok be kardeş , kaldırıp yeniden yükledim yine aynı ya , güncellemeyi yapamadık gitti. Tek türkiye haritası var ama kuyruğa alındı diyo kalıyo
 
___kaptan___

___kaptan___

Üye
Bende gözükmüyor hala :(
 
achambo

achambo

Üye
indiriyorum bakalım ne yeni
 
Rancho

Rancho

Üye
bende de indirmiyor temel avrupa haritası sırada indirmedi hala internet bağlantısı yok hatası veriyor
 

bayon

Üye
nokia suit kullanarak da güncelleye bilirsiniz maps kısmına geldiğinizde güncelleme var diye uyarıyor
 
Scuderia.

Scuderia.

Üye
Bendede oldu yukleniyor suan
 
Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye
en büyük yeniliği söylüyorum..şehir sınırları kesik çizgiler ile belirtilmiş..bence harika bir özellik..ayrıca marmara bölgesinde birkaç eksik ve hatalı yol düzeltilmiş..mesela bursa bilecik arası artık şehrin içine sokmuyor..dışından otobanla götürüyor..
 
___kaptan___

___kaptan___

Üye
en büyük yeniliği söylüyorum..şehir sınırları kesik çizgiler ile belirtilmiş..bence harika bir özellik..ayrıca marmara bölgesinde birkaç eksik ve hatalı yol düzeltilmiş..mesela bursa bilecik arası artık şehrin içine sokmuyor..dışından otobanla götürüyor..

:tşk:
 
emreli01

emreli01

Üye
:tşk: bilgilendirme için
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt