Nokia Genel Merkezi Neden Sattı !

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
    Konu Sahibi
Nokia Genel Merkezi Neden Sattı !


"Geçtiğimiz günlerde basında çıkan Nokia’nın
Finlandiya’daki genel merkez binasını Exilion adlı gayrimenkul şirketine sattığı ve aynı binada
uzun vadeli kiracı olarak faaliyetlerine devam
edeceği haberleri doğru olmakla birlikte, bunun
şirketin içinde bulunduğu bir mali krizden kaynaklandığı iddiaları kesinlikle gerçeği
yansıtmamaktadır. Nokia’nın bu satışı gerçekleştirmesiyle ilgili Nokia CEO’su Timo Ihamuotila şu açıklamayı yapmıştır :
''Hem Finlandiyalı hem de yabancı yatırımcılarla
kapsamlı bir satış süreci geçirdik ve çıkan
sonuçtan gayet memnunuz. Gayrimenkul
edinmek Nokia’nın ana faaliyet alanına girmemektedir ve iyi fırsatlar doğduğunda,
faaliyet alanımızın dışında kalan bu tür işlerden
çıkmayı isteriz. Doğal olarak, uzun vadede genel
merkezimizde faaliyet göstermeyi sürdüreceğiz."

Alıntı : VeTeknoloji
 


Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
memnunsanız sorun yok
 

MaxipmaN

Üye
2 sene dayansın sonra batsın bi tarayıcı güncellemesi çıkartıp
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
    Konu Sahibi
Bende korkmuştum maddi imkanlardan satıyor diye :sukur:
 
ia.phlvn

ia.phlvn

Üye
ha sattı satacak satıyo gidiyo derken sattı sanunda he :hmmm
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
    Konu Sahibi
Maddi değilmiş ama.
 

erolustun

Üye
Satis icin sunulan gerekceyi sacma buldum. Her isletmenin bir genel merkezi, faaliyet gosterdigi bir isyeri olur mutlaka. Oyle bir aciklama yapmislar ki sanki Nokia yatirim amacli gayri menkul edinmis de faaliyet konusunun disina cikmis. Sirket orada faaliyetlerinin tumunu yurutuyordu. Umarim Lumia serisiyle toparlanirlar.
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
Satis icin sunulan gerekceyi sacma buldum. Her isletmenin bir genel merkezi, faaliyet gosterdigi bir isyeri olur mutlaka. Oyle bir aciklama yapmislar ki sanki Nokia yatirim amacli gayri menkul edinmis de faaliyet konusunun disina cikmis. Sirket orada faaliyetlerinin tumunu yurutuyordu. Umarim Lumia serisiyle toparlanirlar.

Bunu ben yazacaktım tam,kesinlikle katılıyorum.
 
___kaptan___

___kaptan___

Üye
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
    Konu Sahibi
Rica Ederim haklısın.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt