Furkan Emekli
Üye
Nokia Genel Merkezi Neden Sattı !
"Geçtiğimiz günlerde basında çıkan Nokia’nın
Finlandiya’daki genel merkez binasını Exilion adlı gayrimenkul şirketine sattığı ve aynı binada
uzun vadeli kiracı olarak faaliyetlerine devam
edeceği haberleri doğru olmakla birlikte, bunun
şirketin içinde bulunduğu bir mali krizden kaynaklandığı iddiaları kesinlikle gerçeği
yansıtmamaktadır. Nokia’nın bu satışı gerçekleştirmesiyle ilgili Nokia CEO’su Timo Ihamuotila şu açıklamayı yapmıştır :
''Hem Finlandiyalı hem de yabancı yatırımcılarla
kapsamlı bir satış süreci geçirdik ve çıkan
sonuçtan gayet memnunuz. Gayrimenkul
edinmek Nokia’nın ana faaliyet alanına girmemektedir ve iyi fırsatlar doğduğunda,
faaliyet alanımızın dışında kalan bu tür işlerden
çıkmayı isteriz. Doğal olarak, uzun vadede genel
merkezimizde faaliyet göstermeyi sürdüreceğiz."
Alıntı : VeTeknoloji
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
"Geçtiğimiz günlerde basında çıkan Nokia’nın
Finlandiya’daki genel merkez binasını Exilion adlı gayrimenkul şirketine sattığı ve aynı binada
uzun vadeli kiracı olarak faaliyetlerine devam
edeceği haberleri doğru olmakla birlikte, bunun
şirketin içinde bulunduğu bir mali krizden kaynaklandığı iddiaları kesinlikle gerçeği
yansıtmamaktadır. Nokia’nın bu satışı gerçekleştirmesiyle ilgili Nokia CEO’su Timo Ihamuotila şu açıklamayı yapmıştır :
''Hem Finlandiyalı hem de yabancı yatırımcılarla
kapsamlı bir satış süreci geçirdik ve çıkan
sonuçtan gayet memnunuz. Gayrimenkul
edinmek Nokia’nın ana faaliyet alanına girmemektedir ve iyi fırsatlar doğduğunda,
faaliyet alanımızın dışında kalan bu tür işlerden
çıkmayı isteriz. Doğal olarak, uzun vadede genel
merkezimizde faaliyet göstermeyi sürdüreceğiz."
Alıntı : VeTeknoloji


+ haber için 
