Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Nokia E75 - Nokia 5730 Xpressmusic Hangisini alayım?
Sponsorlu Bağlantılar
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
mkc_53
Üye
Konu Sahibi
Nokia E75 - Nokia 5730 Xpressmusic Hangisini alayım?
Merhaba arkadaşlar uzun zamandır telefon bakıyorum. Nokia E75 - Nokia 5730 Xpressmusic arasında kaldım. kullanan bilen arkadaşlar varsa görüşleri önerileri nelerdir. şimdiden teşekürler.
ÖZGÜNBEY
Üye
iş adamıysan e75, yok ben çok müzik dinlerim ve çok mesaj yazarım ayrıca multimedia uygulamalarını pek severim, biraz havalı ve eğlenceli bi telefon olsun diyosan tabiki de Nokia 5730 XpressMusic
fenerlix73
Üye
e serisi her zaman daha sağlamdır özellik olarak aynı makineler 5730 daha karizmatik duruyo ama klavyesi pek kullanışlı değil e75 inki daha iyi dizayn edilmiş bence...
mkc_53
Üye
Konu Sahibi
arkadaşlar görüşleriniz için teşekürler. büyük ihtimalle e75 yada e72 alıcam
angmar55
Üye
ben 5730 al derim.!!o telefonda yok yok .!!biraz fazla abartmışlar o telefonu.! bende ondan almayı düşünüyorum.!!e75 te belki sorun yaşarsın ama 5730 da yaşamazsın.!! 5730 un ses kalitesi müthiş ayrıca oyun içinde tasarlanmış bir telefon n-gage oyun tuşlarıda eklenmiş işlemci hızı çok yüksek; n95 ten yüksek mesela.!! ama yine de sen bilirsin tabi benimkisi sadece bir tavsiye di.!!