ec1905
Üye
Nokia E71 kapak sorunu çizik ve soyulma
Arkadaşlar 13.09.2010 tarihinde E71 telefonu teleserve verdim. Anakarada15.09.2010 tarhide bir Üst servis olarak İstanbula gönderdiler orada yazılım güncellediler ama kapak filan çizk soyulma var diye not düşmüşler kapak değişimi için ücret istiyorlar böyle bişey mümkün olurmu daha 9 ay olmadı alalı ses kesik kesik gidiyor diye verdim servise, tanıdığım bir arkadaşın telefonunu çizik var diye kapağını değiştirmişler nasıl oluyor bu
