Nokia E7-00 GT Racing Save & Hile yardım?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Nokia E7-00 GT Racing Save & Hile yardım?
Nokia E7-00'ımda GT Racing oynamak süper zevkli ama biraz işin kolayına kaçmak istiyorm bazı yerlerde takıldım bölüm geçemiyorum elinizde ilerlemiş olduğunuz Save veya bu oyuna dair hile var mı acaba?

- - - Eklendi - - -

konuyu yanlış yere açmış isem özür dilerim
 
oyun bölümünde savelere bak bakalım varmı
 
    Konu Sahibi
savelere baktım ama bulamadım eğer var isede gözümden kaçmıştır kusuruma bakmayın
 
nasıl geçemiyorsun inanamıyorum ben bi fark açıyorum oyunda canım sıkılıyor. Bilerek yavas gidiyorum .d
 
    Konu Sahibi
Kardeş geçememekten kastım daha doğrusu ifadem yanlış oldu 30:000 küsur kredim var ve GT Touring Championship gibi bölümlerde 4 ayrı C/B/A ve S kısımları varya oradaki yarışlara başlayamıyorum benden B lisansına ait araç istiyor aracı alıyor bu kez de aracın kilosu şöle olck burası böle olck gibi şeyler istiyor bi türlü tutturamadım o yüzden save ve hile aramaya başladım
 


oraya geçmek için drag racing var önce onu yapınca açılıyor bolumler. Bide istediği aracı mecbur alacan
 
    Konu Sahibi
drag yarışlarını geçeli epey oldu da elde kredi kalmadı yaa bu paylaşımı yapmadan önce oyuna devam ederken 30.000 civarıydı kredim şimdi 5.000 kaldı
 
al bakalım olacakmı
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...