razonsa
Üye
Nokia E63 mesaj yazarken kasıyor. Lütfen yardım edin..
öncelikle merhaba arkadaşlar. bu sitede yeniyim ve yardımcı olabiliceğinizi düşünüyorum; nokia e63 kullanıcısıyım 2 gün önce aldım telefon sıfır yani. şimdiye kadar kullandığıma göre pek bi şikayetim yok fakat msj yazarken benim yazma hızıma göre harfler arkadan geliyor. çok sinir oldum hevesimi kaçırdı bu durum. yardım ederseniz gerçekten çok sevinirim. bunu nasıl önliye yada giderebiliriz ?
nokianın cogu telefonunda var symbiandan vazgecmedıklerı ıcın boyle..

