Nokia e 72 wap ayarları (çin malı)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

quneshlee

Üye
    Konu Sahibi
Nokia e 72 wap ayarları (çin malı)
bugun vodafone a gittik imei kaydettirmeye malum nete girebilmek için fakat bizden 50 lira ücret istediler bu işlemi biz halledebilirmiyiz ? yada daha düşük bir ücrete nerede yaptırabiliriz.

şimdiden teşekkürler
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt